28 November 2013

CPUV Bulan November

Assalamualaikum...


CPUV Bulan NovemberCPUV Bulan November


Alhamdulillah ada 4 CPUV untuk bulan november ni.  Yang lagi 2 dekat atas sekali tu, tak tahu pasai apa dia dok lekat tak credit-credit lagi.  Untuk bulan Oktober hari tu sudah pun dikreditkan. Yeah-yeah...alhamdulillah. Hujung bulan boleh cash out. Kihkih..

Meskipun jarang sekali update blog, ada Nuffnang bagi CPUV. Seriously, waktu aktif berblog dulu satu CPUV pun tak lekat. Earning naik pun sebab CPC Campaigns je. Ada orang baik hati nak klik-klik. Jadi, tips untuk dapat earnings berserta CPUV dengan banyak adalah tak payah aktif berblog sangat..mihmih..gurau sahaja. Nanti kalau nampak iklan-iklan itu bertengek-tengek, tengok-tengoklah ye.

Tips untuk dapatkan CPUV dari Nuffnang boleh rujuk entry saya yang lepas disini. Ini tips yang benar, bukan cobaan, tapi betul-betul. Untuk sesiapa yang baru nak berjinak-jinak guna nuffnang bolehlah tengok tips tu ye. Selamat mencuba. ^___^

p/s: Dah lama betul tak blogwalking, insyaAllah..nanti saya curi-curi masa blogwalking blog-blog akak-akak, dan adik-adik tercinta. Busy dengan sifat pemalas, baru baik demam dan busy dengan business. Ahak!!

4 comments

November 28, 2013 at 6:34 PM

tahniah

November 29, 2013 at 7:52 AM

Assalammualaikum...aini,

tahniah k.. moga sukses selalu.

mselim3

November 29, 2013 at 3:22 PM

tahniah.. penguat semangat untuk terus berblogging yaa..
http://upsidesdown.blogspot.com

December 1, 2013 at 7:37 PM

banyaknya \(^o^)/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome