21 December 2013

Review online shop : Orini Craft

Assalamualaikum...

Orini Craft


Lai lai lai....kalau anda suka benda-benda yang comel dan menarik dan tertarik, anda boleh jenguk-jenguk page Orini Craft ini. Menjual pelbagai jenis felt craft seperti keychain, hp strap, brooch, custom pillow dan macam-macam lagi. Bukan saya pemilik online shop ini, saya kuli je. sobsobs..hehe.

Ini antara produk yang dijual di Orini Craft.

Animal Kingdom Keychain
Kawaii Felt Keychain

Koala Bear with Love

Animal Costume Keychain (HOT and FAST SELLING)

Kawaii Felt Keychain


Semua produk yang dihasilkan di Orini Craft adalah 100% handmade, jahitan tangan. InsyaAllah, cantik dan kemas walaupun tak guna mesin. Dapatkan harga terbaik untuk borong.

Khas untuk pembaca blog saya. Nanti bila nak beli mana-mana produk dari Orini Craft ni sebut je, nama blog saya !Aini Zakaria. Nanti boleh dapat diskaun. Valid untuk borong dan sampai hujung tahun ini, 31/12/2013 sahaja tau. Kalau nak beli satu-satu itu kena bodek tauke Orini Craft je lah. Macam saya cakap tadi, saya kuli je. hehehe. Kalau nak beli dan tengok lebih lanjut jemputlah ke page Orini Craft atau blog Orini Craft ye.

------------------------------------------------

Jika berminat untuk membuat tempahan edit blog, boleh rujuk harganya disini atau boleh contact saya di :

Facebook : https://www.facebook.com/AiniZakariaPage
Email : ainizakaria92@gmail.com "Subjet - Tempahan Edit Blog"


Terima kasih. ^___^


1 comment

December 24, 2013 at 9:08 AM

wahh..menarik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome