06 June 2012

Blogskin Progress


Assalamuaalaikum, dan selamat malam. 

Sekejap saja masa berlalu, pejam celik pejam celik dah kena balik u. huwaaa...tak mahu..hukhuk (huh gedik gila). . Sebenarnya, malam ini bukan nak bercerita tentang  nak balik u bagai tapi nak beritahu sekarang dalam progress untuk buat skin baru. Nak tahu juga pendapat anda semua tentang skin ini.

Photobucket

Skin with 1st background


Photobucket

Skin with 2nd background


Keistimewaan skin ini ialah backgroundnya bergambar penuh, dan bodynya atau bahagian postnya yang transparent. Istimewa ke kalau macam tu? entahlah, bagi saya istimewa je..huhuhu. Bahagian background itu boleh ditukar dengan gambar penuh anda. Header itu saja je testing, ingat nak buat header baru. Ada banyak lagi perubahan nak buat pada skin ini. Skin ini baru siap 20 %. Lagi 80 % entahlah bila boleh siap, sebab makin busy nanti dengan assigment lagi, kuliah lagi..huh, banyak kot kerja nanti. Itu saja lah nak tulis. Sila lah bagi tahu ye macam mana skin yang baru 20 % siap ini. Walaupun buruk, tapi saya cuba upgrade lagi saya punya skill untuk design blogskin ini.

Apa-apa pun selamat malam dan selamat menjamu selera..Baru pukul 7:30 PM. Anda semua makan pukul berapa ye? Ah, merepek-merepek, makin banyak mengarut. Cukuplah sampai disini saja. Bye-bye. Wassalam.


p/s : Siapa nak? Sila angkat kaki. >_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome