17 July 2012

Awesome Giveaway By Us

Assalamualaikum dan selamat malam semua.

Biskut Merry Biskut Coklat,
Saya nak join Awesome Giveaway yang dia orang buat.


Air tebu air kelapa,
Air di minum waktu berbuka,
Saya harap sayalah juara,
Supaya dapat hadiah percuma.

Haaa...baca tak pantun 2 kerat saya itu??Dah tahu kan sebab apa saya buat entry ini??
tapi tapi tapi saya tetap nak bagitahu sekali lagi yang saya join satu GA yang diberi nama "Awesome Giveaway by Us".

Hehe, seronoknya nak join GA ini sebab GA ini simple tapi hadiahnya tersangat sangat sangat lumayan. 

Mula-mula pelik juga, kenapa Giveaway by Us?? Kerana ianya daripada blogger-blogger yang manis dan cute plus miut ini rupanya..iaitu Syafika, Fatihah, Fara, Alya dan juga Syikin. Nama-nama yang familiar kan.




p/s : banner pun cute kan.. :)


Nak tahu apa hadiah-hadiahnya dan syarat-syaratnya yang simple sangat-sangat. Mai lah join sini. Jom terjah blog-blog mereka yang awesome gila itu. 



Tarikh Tutup : 31/ 07/2012. (Mungkin juga di ubah dari masa ke semasa.)

Itu saja, selamat malam, semoga saya menjadi orang bertuah itu. Amin Ya Allah dan satu pesanan untuk semua dan diri saya sendiri :

Jangan jadi orang lain hanya semata-mata ingin kejarkan cinta manusia dan duniawi. Jadilah diri sendiri, iaitu mencuba menjadi hamba Allah S.W.T yang terbaik meskipun kita bukanlah yang terbaik tapi berusaha itu lebih baik daripada tidak berbuat apa-apa.

Bye-bye, wassalam.

1 comment

July 27, 2012 at 8:01 PM

Gud luck!!The FIrst TOP REFFERAL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome