09 July 2012

Simple GIVEAWAY by Ira Thira

Assalamualaikum, dan selamat petang semua..menulis entry ini pada pukul 12 : 23. hahaha..sebelum 2 :15 nak pergi kelas, ada masa lagi kan menghadap blog ini. Sebab entry ini di tulis kerana saya nak bagitahu saya join satu Giveaway by Ira Thira. Comel je namanya. Nampak tak banner kat bawah itu.




Jom-jom kita teruskan membaca. 
Syarat-syaratnya :

  • Blogger Malaysia.Tak kira lelaki atau perempuan boleh join.
  • Add Ira di Facebook dan follow blog Ira.(WAJIB)
  • Buat satu entry bertajuk "Simple GIVEAWAY by Ira Thira".
  • Copy banner di atas dan paste di entry anda. Link terus ke entry ini.
  • Tag 2 orang atau lebih dan pastikan mereka tahu.(Supaya lebih ramai orang join)
  • Copy link entry GA anda dan paste di ruangan comment blog Ira. Di entry  sahaja yang diterima.
  • Kalau kurang daripada 10 orang,GA ini akan dibatalkan.
  • Penambahan:: Boleh juga kalau nk letak banner kat atas tu dekat sidebar blog.(tidak wajib)...   


Untuk keterangan lanjut marilah kita bersama-sama menuju ke blog Ira Thira.

Hadiah-hadiahnya pun menarik. Saya harap saya adalah orang yang bertuah. Amin Ya Rabalallamin. 


Apa lagi jomlah join. Disini saya tag..blogger yang kecil-kecil cili padi, yang bijak dan comel.


1. Izyan
2. Julia


Sampai di sini saja, bye-bye. Wassalam.

2 comments

July 13, 2012 at 6:08 PM

thanx tag sya..btw,sya join ok ;)..hrp2 boleh menang lah..hehehe

July 18, 2012 at 12:06 PM

Most welcome dear. Amin Ya Rabbalalamin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome