05 July 2012

Contest Word Search Puzzle

Assalamualaikum, dan selamat petang semua.

Sebelum saya mulakan bicara kata yang panjang lebar ini, saya nak cakap tahniah kepada para pemenang contest Pemenang Mega Tech Giveaway By MizzsNinie, CikMun and DrFara. Walaupun tak dapat hadiah yang gempak itu, tapi saya dapat masuk bloglist untuk 1 bulan. Alhamdulillah, kira oklah, first time dapat hadiah..kihkih.

Dan sekarang ini saya nak join Contest ini pula.


Contest ini mudah saja. Contest ini bagus sebab meningkatkan tahap pemikiran anda supaya cepat alert..hehe. Jadi marilah beramai-ramai join contest ini. Hadiahnya pun menarik. Untuk keterangan lanjut sila pergi ke blog Zati ye. Dekat sini.


Contest ini bermula pada 26/06/2012 sehingga 8/8/2012. Marilah join ramai-ramai ye.

Kurang daripada 30 orang join, contest ini akan terbatal.

Selamat Mencuba. 



p/s : panjang lebar ke entry ini?T__T. Maaf saya tak dapat tulis panjang lebar, tak ada masa, busy dengan kelas dan assigment. Bye-bye, wassalam.

1 comment

July 5, 2012 at 4:13 PM

terima kasih join, gud luck dear :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome