09 March 2014

Edit Blog My Wonderful Life

Assalamualaikum...

Edit Blog My Wonderful Life
Template blog


Edit Blog My Wonderful Life
Watermark


Akak Nasibah nak tema blog warna pink dan turqoise, lace, love dan juga owl.  Nak blog yang simple-simple tapi cute..maka terhasil lah design ini. Simple dan cute tak? Bagi saya comel sangat sampai rasa nak pakai design template ini untuk blog sendiri..hehehe. Masuk bakul, angkat sendiri nampak. Semua pujian kembali pada Allah kan.

Back to blog My Wonderful Life, blog akak Nasibah ni satu perkataan yang boleh cakap, sangat best. Waktu edit-edit blog sempat menyelongkar dan membaca blog ini. Menarik, sebab cara penyampaian akak Nasibah santai..seronok dan terhibur baca. Dari entri Jalan-jalan ke entry resepi, pengalaman dan seterusnya Parenting pun gua baca juga, uolls. 

Tiba-tiba baca Parenting sedangkan I pun tak kahwin lagi kan. Tapi itu lah sebab menarik dan tertarik dengan penulisan Kak Nasibah ni, I pun jadi melencong baca. Tak apa, ilmu kan. Cerita pasal Kak Nasibah ajar anaknya Mursyid ke tandas. Comel tandas tu..hehehe dan Kak Nasibah ini seorang guru, no wonder lah bila cara penyampaian cerita pun menarik minat pembaca kan.

Jadi, saya menyeru rakan-rakan untuk menjejakkan kaki anda semua ke blog Kak Nasibah ini. Sambil-sambil itu jangan lupa follow tau, kalau tak rugi lah mike semua. Klik sini untuk paparan live blog : http://mamamursyid.blogspot.com/

Terima kasih kak, kerana sudi menempah dengan saya. 

------------------------------------------------

Jika berminat untuk membuat tempahan edit blog, boleh rujuk harganya disini atau boleh contact saya di :

Facebook : https://www.facebook.com/AiniZakariaPage
Email : ainizakaria92@gmail.com "Subjet - Tempahan Edit Blog"


Terima kasih. ^___^

p/s: Lets #PrayForMH370

1 comment

March 30, 2014 at 2:01 AM

pndainye edit blog.. ajar ckit cm ne nk edit.. sy x tau nk edit2 ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome