05 March 2014

Review Follower yang ke- 2000

Assalamualaikum...

Review ini tanda ucapan terima kasih pada Cik Pikod iaitu follower blog !Aini Zakaria yang ke-2000. Terima kasih ye, kerana sudi menjadi pengikut blog kecil-kecilan ini..ehh..macam pernigaan pula ada kecil-kecilan.

Review Follower yang ke- 2000

Kalau dilihat berdasarkan entri yang ditulis di blog Cik Pikod ini, beliau baru sahaja menubuhkan blognya pada awal bulan Januari pada tahun 2014. Rasanya Cik Pikod ini muda remaja lagi. Tengok gambar ownernya pun comel orangnya. Jom-jom kita follow blog adik Fiqa ini boleh tambah-tambah kenalan di alam maya ini kan. 

Review Follower yang ke- 2000

Terima sekali lagi kepada adik Fiqa kerana sudi menjadi sebahagian daripada blog ini. Terima kasih kepada semua follower blog ini juga. Tanpa anda siapa lah saya..hehe. I bukan famous pun, silent blogger je tapi kalau you all follow blog I, I happy sangat-sangat mak ngah. Kembang-kembang hidung I. Senyum kambing, dan senyum sorang-sorang lah I..hehe. Nanti-nanti bila ada masa saya follow balik semua yang follow saya ye. Terima kasih semua. May Allah bless all of you. InsyaAllah.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome