28 January 2014

Aku dah tahan dengan Nuffnang

Assalamualaikum...

Dah tak tahan dengan Nuffnang. Tak tahan sangat dah. Dah hilang sabar, akhirnya terpaksa juga aku buat macam ini. Terpaksa aku...terpaksa cash out Nuffnang sebab penat tunggu duit beranak, dia tak beranak. Jadi dengan ketawa yang panjang, aku tertekan button cash out. Fuhh..tak lega, tapi tak tahan dah..

Hehe..tajuk dekat atas tu memang tak boleh bla je kan. Macam nak cari gaduh je. Penat dah tunggu Nuffnang nak bagi CPUV baru ni, jadi alternatif terbaik adalah cash out. hehe. Manalah nak banyak duit tu kan..asyik tak tahan je nafsu cash out ni.
Aku dah tahan dengan Nuffnang

Jadi...earnings sekarang kosong-kosong. Penat kumpul dari tahun lepas lagi ni. Cash out tak sampai beribu-ribu pun..sikit je. Tapi bolehlah daripada tak adakan. Syukur, Alhamdulillah..Allah Maha Pemurah dan Dia lah Pemberi Rezeki. Jadi kena tunggu cek sampai rumah lah. Kalau tak ada masalah awal bulan 3 dah boleh sampai. Minta-mintalah tak ada masalah.

Ini cash kali kedua, cash out kali pertama awal tahun 2013 sebab memang saya susah nak cash out dan cash out setahun sekali je. Tambah-tambah lagi tahun ini tak tahan tengok button cash out tu dok sibuk berjoget suruh saya tekan dia. T____T




6 comments

January 28, 2014 at 6:26 PM

tula nak kena cashout jugak ni,hihi

January 28, 2014 at 8:38 PM

haha...lawak...lama gak tu tunggu...setahun...memang tak sabar & tak tahan la nak cash out.tahniah..semoga lepas ni bertambah lagi rezeki.AMIN!!!

January 28, 2014 at 9:11 PM

hehe. pasni kumpul lagi. yeah!

January 28, 2014 at 11:33 PM

hahaha.. nuffnang sejak kebelakangan ni slow macam slow je. kena bertahan jugak ni :)

January 29, 2014 at 12:03 AM

saya yg tak bernuffnang ni tak paham pulok hehe

February 13, 2014 at 8:29 PM

complicated la pulak dengan nuffnang ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome