04 January 2014

Produk Ephyra benar-benar berkesan

Assalamualaikum...

Macam-macam sangat-sangat dah produk kecantikan, kurus dll dekat Malaysia ini kan. Kononnya boleh cerahkan kulit, kurus dan sebagainya, namun kadang-kadang hasil yang diberikan tidak sehebat seperti yang dikatakan.

Terus terang saya katakan, saya memang sangat-sangat susah nak percaya pada produk-produk kesihatan dan kecantikan yang berlambak-lambak dekat pasaran ini. Selalu cakap, "Ala menipu ler tu. Iklan je lebih tapi hasilnya tak ada." "Umi, dia tipu je tu, bukannya bagus betul pun."

Sebab saya memang tak suka nak cuba-cuba produk kesihatan dan kecantikan yang sebarangan ini. Memang tak percaya kesannya!! Pernah guna satu produk tu, sekali je cuba. Kebetulan, roomate saya cuba, saya pun gatal lah mencuba. Memang tak sesuai, lepas minum sakit perut, asyik nak ke tandas je. Seminggu jugalah jadi macam tu, nasib baik sekali je, kalau banyak kali..Tak tahu lah jadi apa. Rasanya pun agak meloyakan. Perut saya memang perut yang sensitif.

Produk Ephyra benar-benar berkesan

Tapi..tapi saya terkejut dan tersentap kejap sebab produk Ephyra ni tak macam produk-produk kesihatan dan kecantikan yang lain, yang saya pernah cuba, hasilnya dan rasanya cukup berbeza. Kulit rasa lebih licin, dan tak kusam. 

Mata saya ni macam panda. Sebab study, asyik berjaga sampai lewat malam kan. Tak cukup tidur. Bila minum ephyra ini rasa bangun pagi-pagi bertenaga, mata panda pun dah hilang. Yeah!! Awesome lah ephyra ni.

Produk Ephyra benar-benar berkesan

Lagi satu, rasanya sangat-sangat sedap. Kalau kecil-kecil dulu ada dekat kedai jual serbuk-serbuk jus buah-buahan dalam paket-paket 20sen satu tu. Ala lupa nama dia..haa..macam itu lah rasa Eyphyra ini. Sedap, rasa buahan-buahan sebijiklah macam serbuk tu. Cuma Eyphra perisanya oren dan produk untuk kesihatan.

Produk Ephyra benar-benar berkesan

Selain memberikan kesan positif dan kesan yang benar-benar memberangsangkan terhadap kulit kita, Ephyra ini juga turut membantu individu-individu yang mempunyai penyakit dalaman tau. Bukan sahaja untuk kulit tapi untuk masalah-masalah seperti :

  1. Gastrik dan masalah usus
  2. Jangkitan pundi kencing
  3. Strok
  4. Migrain/Sakit Kepala
  5. Masalah senggugut/PMS
  6. Kencing Manis
  7. Darah tinggi
  8. Sembelit/Cirit-birit
  9. Resdung 
Dan macam-macam lagi kebaikan ephyra yang saya tak senaraikan disini. Banyak sangat kelebihannya. Saya pun kagum bila baca, bukan sebab baca je, tapi sebab dah cuba jadi saya percaya hasilnya. Ingatkan tak ada produk yang boleh dikatakan mempunyai 1001 kebaikan ini. Untuk orang diet pun boleh. 

Kakak saya ada masalah usus bengkak, jadi dia pun cuba ephyra ini. Alhamdulillah, sakitnya berkurangan sebab kalau nak harapkan hospital memang lain jadinya. Adik saya pula ada masalah resdung, jerawat dia bukan dekat luar tapi dekat dalam. Dia cuba-cuba lah kongsi-kongsi, minum lebih-lebih saya, nak try je kan. Tapi terkejut tengok hasilnya, jerawat dia surut dan kulit nampak lebih bersih. Baru minum sikit, lebih-lebih je pun. Dah nampak perubahan. Memang tak sangka ephyra ini memang berkesan. Sampai satu keluarga saya, semua nak cuba Ephyra ini. 

Harganya berpatutan dengan impak dan hasil yang kita terima. Jadi memang puas hati.  Sekarang saya percaya, Ephyra memang boleh dipercayai.  Nak tambah stok baru ini. Terima kasih banyak-banyak kepada Kak Mia kerana memperkenalkan produk yang benar-benar awesome ini. Untuk kesihatan dan kecantikan. Dua dalam satu. The bestlah Ephyra.

EMAIL : oceanlife2u@gmail.com
WEBSITE : OCEANLIFE2U 
FANPAGE : OCEANLIFE2U
CONTACT NO : 03-4141 7889, 03-4142 1786
HOTLINE : 019-399 9238


10 comments

January 5, 2014 at 1:46 AM

wow terbaik :)

January 5, 2014 at 5:00 PM

macam2 produk kecantikan kat pasaran skg nie yaa... macam2 nama ada...

January 6, 2014 at 11:27 AM

Baca review Aini, mcm best je..

Hai Aini! :)

January 17, 2014 at 11:41 AM

yana baru start minum hari nie .. akibat terpengaruh dgn blogger2 pnya review. hehehh harap2 nmpk kesan ^^

January 19, 2014 at 1:10 AM

@Dhia Dirham hehe..sedap tau kak, minum ephyra ini. Bukan sedap je, sangat2 berkesan. Memang terbaik!! ^___^

January 19, 2014 at 1:11 AM

@Naniey Jemiey Betul2 macam2 jenis kan kak. Tapi saya suka ephyra sebab bila cuba, baru tahu memang dia berkesan. Seriously terkejut..hehe..Sebelum ini guna produk lain, macam tak jalan je.

January 19, 2014 at 1:14 AM

@Syida Rasyidah Memang best..cubalah. hehe..promo pula kan. Tapi ephyra memang bagus untuk kesihatan dan kecantikan.

January 19, 2014 at 1:16 AM

@yana aina Terpengaruhkan..hehe..Minum-minum, memang nampak hasilnya. Mula2 saya sendiri pun was-was, tapi bila cuba ephyra memang berkesan sampai satu keluarga saya nak beli ephyra ni. ^____^

February 11, 2014 at 1:24 PM

hai all.
sy adelah pengguna setia ephyra..
dan juga dealer berdaftar ephyra..
hampir 10 kotak sy minum since pntang bln 3.
alhamdulillah..
byk perubahan.
boleh visit ig sy anamarliana.
dptkan ephyra utk pakej februari
atau sms sy 0109828056

August 28, 2015 at 8:04 PM

Ibu mengandung boleh ke ambil ephyra?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome