25 February 2014

Bye-bye Cbox

Assalamualaikum...

Rasanya memang nak buang cbox ini dah lama. Tapi tangguh-tangguh dulu sebab ada yang kata senang nak tinggalkan jejak. Tapi...tapi sekarang lihat memang dah tak ada manfaat, banyak SPAM. SPAM juga membahayakan blog kita. Nanti tak pasal-pasal google remove blog kita sebab banyak sangat SPAM. Sakit hati tengok, jadi adalah lebih baik saya terus mengeluarkan Cbox dari blog saya.

Bye-bye Cbox, saya tidak lagi memerlukan perkhidmatan anda. Kalau nak tanya apa-apa ke, boleh terus contact saya di Facebook atau email je terus saya di ainizakaria92@gmail.com. Tak pun, tinggalkan je komen anda di mana-mana entry di blog saya ye. InsyaAllah..kalau ada masa, saya balas jejak atau jawab pertanyaan anda di entry atau terus ke kotak komen blog anda.

InsyaAllah..buat masa sekarang saya sangat-sangat busy, jarang sekali nak blogwalking. Maaf ye, kalau ada masa, cepat atau lambat memang saya akan singgah balik blog anda ye. Terima kasih.

3 comments

February 25, 2014 at 5:38 PM

uiss akak pon takut ler kalau2 cbox akak kena SPAM..

macam mana guper SPAM tu dear ?
mak budak baru nak belajar berblog ni hehe :D

aini..tanya sikit boleh if banyak boleh jugak kann..
if akak update n3 baru..lambat tau masuk kat feed or blog list rakan2..kenapa eah? thanks :)

February 27, 2014 at 10:42 PM

Nice blog^.^

March 1, 2014 at 8:35 AM

patutlah akk cari tak jumpa.. rupanya dah let go..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome