05 April 2013

Jadi Burung Hantu

Assalamualaikum...

Minggu ini saya menjadi burung hantu, panda, yang matanya lebam sebelah dan juga si kelawar. T_______T Sibuk...sibuk..sibuk..hehe..berapa banyak sibuk dah. Jadi disebabkan sibuk, saya cuba juga menyibukkan diri untuk komen di blog anda pada waktu malam-malam sahaja. Asyik 24 jam buat kerja, jam otak. Jadi saya bukalah blog sekejap.

Jadi Burung Hantu

Jadi janganlah terkejut kalau saya komen dekat blog anda, pagi-pagi buta, dah tu banyak gila..hehe. Time malam je reda sikit, di siang hari super duper plus pizza frenzy punya busy. Maaf ye tak dapat komen semua blog, saya komen sikit-sikit dulu. Maaf sangat-sangat. Rindu dengan akak-akak saya, adik-adik saya dan semua sekali lah. Nanti memang saya bedal, komen semua entry lama-lama. Saya baca tapi tak sempat nak tinggal komen, jadi komen lain kali saya drop ye.


p/s : Sibuk mengalahkan PM, yang ulang alik nak umum bubar parlimen ni..hehe. Malam masih muda kan.

15 comments

April 5, 2013 at 12:45 AM

biasa laa org dh nak cuti pnjg kena laa super bz dlu.. hihi xmenahan pizza frenzy tu, game peberet akak :P

awak ni panda malaysia ke PM yg bz, konpius laa ngn identiti awak hihi :P

April 5, 2013 at 12:58 AM

@Mar Haini Abdul Rahim hehehe..yeah..bunyi dia...Pizzaaaa Frenzyyyyyy...Kutip2 duit jatuh dari kapal terbang. Saya dulu pun suka main game tu, waktu mula2 dapat laptop..hihi.

p/s: dua-dua pun boleh kak..hihi.

April 5, 2013 at 1:21 AM

suka gila game tu.. xpe sama2 jd brung hantu..woott..wott

April 5, 2013 at 1:52 AM

parlimen dah buabar tu yg sibuk ye..buat yg penting dulu ye dik :)

take care tau

April 5, 2013 at 2:25 AM

Ok, part pizza frenzy tu kelakar ! Alia pun main game tu tau xD

Alia tak busy tapi tetap takleh tidur awal. Entah bila la nak betulkan waktu tidur ni entah. Haih.

April 5, 2013 at 7:18 AM

game ape tuh?nape akak xtau?
nmpk sngt kesiannye.

April 5, 2013 at 8:00 AM

jadi burung hantu ya....hihihi

April 5, 2013 at 9:30 AM

biasa la tu.. sesekali jadi burung hantu... hihi..

April 5, 2013 at 9:40 AM

lama tol x datang blog ni..

mata jadi??? panda.hehe

April 5, 2013 at 10:42 AM

didiey hari2 mata panda..didiey mmg ada masalah dark circle dr dulu.. huhu

April 5, 2013 at 2:02 PM

sama la kita.. dah 3 minggu Hana tdur lewat..kena siapkan kerja :) hehe

April 5, 2013 at 2:29 PM

Sibuknyaaaaaaaa ;) hee

April 5, 2013 at 3:51 PM

hehe kenapa panda cukup tido tapi mata lebam jugak? :p

semoga dipermudahkan urusan awak aini :)

April 5, 2013 at 9:16 PM

fuh mata dah jadi mata panda...hihi kena cover pakai spek itam tu...baru la stylo...

April 5, 2013 at 9:36 PM

Sama la kita.. Jue, tiap-tiap malam jadik brung hantu + ngan panda.... hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome