15 April 2013

Review Blog #4

Assalamualaikum...


Review Blog #4


Hohoho..ini blogger famous ini. Alahai segan pula saya nak review. Hehe..Blog ini penulisannya sempoi dan semanis tuan blognya. ^___^. Kalau baca rasanya, asyik nak tersengih je memanjang. Kalau nak komen pasal blog..blog tersusun, kemas je. Warna dan saiz tulisan pun mudah nak baca. Overall, semuanya okay. Loading pun no problem. Cuma pendapat saya, kalau boleh sidebar di letakkan di sebelah kanan. Banyak maanfaatnya. Boleh rujuk sini ye. Jom kita singgah dan follow blog ini.


http://b2uty-cookies.blogspot.com/

Blog ini menggunalan blogskin. Hehe..blogskin memang cantik dan ringan. Jadi tak banyak nak komen pasal blog ini. Pemilik blog ini pun masih muda dan peminat kpop ni sebab ada gambar Myungsoo ye dekat sidebar tu. Akak pun minat kpop juga. Kita geng..kihkih. Jom kita singgah blog adik ni.


Review Blog #4


Blog yang berwarna purple. Yeah..ramai betul ye yang minat purple. Hari ini saya review blog, kebanyakannya blog purple..hehe. Owner blog ini saya kenal. heee..Memang peramah dan mesra jadi memang tak rugi kalau kita komen mahupun blogwalking ke blog beliau. Kalau blog pula memang cantik dan kemas, jadi tak banyak nak dikomen. Jom blogwalking ke blog beliau.


http://lienliedot.blogspot.com/

Blogger ini juga pengguna blogskin. Memang kemas dan cantik, loading pun laju je.   Overall semua okay. Tapi sebaik-baiknya letakkan follower gadget ye sebab mudah blogger lain nak follow. Hehe..peminat Running Man ni, sebab ada Monday Couple. Kita geng juga. heee. ^___^ Jom blogwalking ke blog beliau.


http://dingraphic.blogspot.com/

Ini pula blog tauke vector..hehe. Blog yang simple dan ringan, header pun gempak dan sepadan dengan blognya iaitu Din Graphic. Tak banyak yang dapat dikomen tentang blog beliau ni sebab semuanya dah okay. Jemput ke blog beliau, jangan risau ownernya saya kenal, orangnya peramah dan insyaAllah kalau bodek dia, dia bagi vector seketul. hehe. Peace!


http://sweetsour93.blogspot.com

Blogger ini seorang doodler..Waaaa..Header blog yang sangat comel. Heee. Loading blog pun okay. Saiz dan tulisan pada entry blog pun mudah nak di baca.  Semuanya menepati selera saya. hehehe. Overall, semuanya okay. Blogger ini juga peramah orangnya dan jangan risau kalau anda semua blogwalking ke blog beliau, insyaAllah, nanti ownernya akan singgah semula ke blog anda.


Hanya 12 blog sahaja yang saya pilih. Selebihnya mohon maaf ye, mungkin lain kali, saya review lagi ye. Mohon maaf juga jika ada terkasar bahasa dan sebagainya ketika mereview blog-blog anda semua. Ini hanyalah pendapat peribadi saya sahaja. Yang baik itu dari Allah, yang buruk datangnya dari diri saya sendiri. Jom kita blogwalking ke blog mereka. ^____^


p/s: Yang tak ada header tu, maaf ye sebab tak dapat copy header anda semua. Line sangat-sangat siput sedut. T____T


9 comments

April 15, 2013 at 9:29 PM

letak sidebar belah kiri tu camne aini? kiri ke kanan ni? konfius jap...

April 15, 2013 at 9:33 PM

@Hatimi Tahirruddin Ehh...saya salah tulis..hehe..Maaf2, kanan. terima kasih tegur. Kalau tak saya tak perasan.

April 15, 2013 at 9:44 PM

wawa.bestnya kena review. hehe. btw, blogskin tu acaner ek

April 15, 2013 at 10:22 PM

@NinaAz Blogskin ni classic template. Template lama dulu..hehe..Susah nak terang.. Tapi kalau nak edit blogskin ni susah sikit sebab kena masukkan satu2 coding dia.

April 15, 2013 at 10:48 PM

Wuwuuu, blog yang ketiga tu kenal sangat sangat ! Haha kak Didiey :D

Yang lain pun nak singgah lah nanti kalau ada masa ~

April 16, 2013 at 12:14 AM

Nnti nak terjah blog diorang laa...

April 16, 2013 at 10:42 AM

haha tokey vektor.haha.

April 16, 2013 at 3:25 PM

Bakal di terjah nantii ;)

April 16, 2013 at 3:55 PM

yeay!!!!! direview..thanx aini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome