27 June 2014

CPUV : Ikea - June Sale Campaign

Assalamualaikum...

CPUV : Ikea - June Sale Campaign


Bulan Jun memang ramai blogger yang dilimpahi rezeki CPUV ini kan..hehe. Alhamdulillah. Dalam bulan Jun sahaja saya dapat 7 CPUV. 1 dah Credit tinggal 6. Yang IKEA - Children itu CPUV untuk bulan Mei tapi masih On Going. Syukur, Alhamdulillah. Tengok-tengok Nuffnang, ada 1 lagi CPUV yang baru iaitu Ikea - June Sale Campaign. Jadi ada 7 CPUV yang tengah On Going sekarang.

Ikea - June Sale Campaign

Nampaknya IKEA ada buat Sale bermula 28 Jun - 6 Jul ini. Jadi kepada sesiapa yang sangat suka shopping dengan IKEA bolehlah membeli belah sekarang. Maklumlah, nak dekat bulan puasa lepas itu raya kan. Macam-macam sale lah. Produk IKEA semua menarik, unik, jimat space dan juga wang. 

Entri berkaitan CPUV ini adalah untuk menaikkan semangat diri sendiri supaya lebih kerap update blog. InsyaAllah, lebih rajinlah update blog dan moga-moga dapat lagi CPUV nanti..hehehe..Sambil menyelam minum air.

Lihat juga :

Tutorial | Cara Mendaftar 8share
Tutorial | Cara Menggunakan 8share
Tips | Cara nak dapatkan CPUV dari Nuffnang


p/s: InsyaAllah, nanti saya akan kongsikan jawapan daripada Nuffnang berapa lama satu-satu CPUV ini bertahan dan adakah kekerapan kita update survey mempengaruhi blog untuk memperoleh CPUV. Nantikan ya.



2 comments

June 27, 2014 at 6:19 PM

Alhamdulillah dan tahniah, murah rezeki dapat CPUV

June 27, 2014 at 8:33 PM

saya pun dapat juga. Tahniah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome