19 September 2012

Wordless Wednesday #1 : Tasik Dalam yang Menakutkan.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Dah lama tak update blog sebab tersangatlah busy. Disebabkan tak nak tulis panjang-panjang saya nak buat wordless wednesday untuk pertama kalinya. (Walapun tak berapa nak less, aku letak juga wordless)

Wordless Wednesday #1 kali ini : SERABUT+TERPEGUN

Apa yang Serabut : Banyak benda nak kena fikir dan nak buat sampai nak pecah otak. Hahaha, macam orang lain tak kena fikir je kan. Lain orang, lain ragamnya dan lain masalahnya.

Apa yang Terpegun : Melihat kebesaran Allah S.W.T iaitu terpegun melihat tasik ini. Tasik ini terletak di Gunung yang paling tinggi di Afrika dan merupakan salah satu tasik yang terdalam di dunia.

                                    CRATER LAKES IN THE ALBERTINE RIFT OF AFRICA



Sumber : nationalgeographic

Subhanaallah, cantikkan ciptaan Allah. Sekali tengok cantik, dua kali menakutkan pun ada. Apa yang menakutkan? Takut,kalau jatuh dalam tu? Tak dapat diselamatkan.. T___?. Nampak tak apa yang menakutkan, tak nampak juga, ambil kanta pembesar atau teropong tengok dekat-dekat yang tasik ini memang menakutkan.

p/s: aku bayangkan aku duduk dekat tepi tasik tu tiba-tiba ada ombak besar daripada tasik ini dan nak makan aku.huwaaaaaaaaaaa. 

                                                                                             (148 words)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome