28 December 2012

Hai, i'm back!!

Assalamualaikum..

Saya dah balik..yeah..hehe. Terlebih excited pula. Dah lama tinggalkan blog ni. Hampir sebulan juga tak menulis. Bukan hampir rasanya dah memang sebulan pun. Ada yang rindu dekat saya tak..hohoho..perasan je. Disebabkan dah lama tak menulis, dan tak berblog ni, idea nak bercakap dan menulis pun kosong..kosong...ohhh..kosong. Rasa segan pula nak menulis..


Walaupun sebenarnya banyak perkara nak di tulis dan di cerita. Tak apa nanti saya pelan-pelan kayuh..heee. Rasanya memang dah tak tahu nak tulis apa, nantikan saya di entry selanjutnya..hehe..bye-bye.  Wassalam.


p/s: Rindu dekat akak ku, rakan blogger ku yang comel-comel dan baik hati tu.. ^__^. Terima kasih sebab masih sudi jenguk blog saya walaupun tak di update.  I lap u.. 


10 comments

December 28, 2012 at 8:30 PM

welcome back adik! :)
x saba nk baca entry terbaru, excited jugakkk!

December 28, 2012 at 8:39 PM

kemanakah dikau menghilang??
patutlah beberapa kali datg blog nie asyik sunyi jer...
hehehe^___^
sbnarnya iolss dah rindu uiolss laaa >____<
dah2 jgn mengajuk lagi taaauuuu

from ::Arkitek Hati::

December 28, 2012 at 9:05 PM

welcome backk! hehe. =)

December 28, 2012 at 9:49 PM

ramai menghilang pegi mana ?? aish sbgai denda kena join ain nye segmen ahahha..lalala

December 28, 2012 at 10:01 PM

welkambekkk...dah ok ke laptop aini?

December 28, 2012 at 10:49 PM

@huny madu Akak..hehe..terima kasih akak..hehe..saya excited nak pergi blog akak.

@aini shahroni hehe..rindu aini juga..ehh..nama sama kita..hee..

@natasyapink Terima Kasih dear..hehe.. ^___^

@Cik Ain hoho..ain..rindu adik lah..hehe..ala, akak kena denda lah pula.

@Hatimi Tahirruddin hehe..terima kasih hatimi..a'ah dah okay..tapi banyak yang saya rasa tak okay..hehe.

December 28, 2012 at 11:40 PM

haiiiiiii..
selamat kembali aini!!! :D

December 29, 2012 at 10:09 AM

patut laa xde nmpk update pun...

December 30, 2012 at 7:54 PM

okeh.. akak terasa part "rindu kat akak ku"~~

hehehehe... akak rindu! =)

December 31, 2012 at 1:05 PM

rindu aini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome