29 December 2012

Pemenang: Siapa nak edit blog secara percuma.

Assalamualaikum..

Semalam, saya ada buat segmen simple kan..iaitu saya dengan berbesar hati nak edit blog anda secara percuma.

Jadi disebabkan macam dah tak ada yang berminat..Saya tutup dah..hehe..Seramai 11 orang yang berminat..Susah juga nak pilih ni. Saya ambil secara random, harap jangan ada yang berkecil hati ye. Kalau ikutkan hati nak je, pilih semua tapi takut saya tak ada masa. Nak edit blog sekali dengan design ni susah juga..hehe.

Kalau dulu saya memilih 3 orang pengomen terpantas, jadi kali ini saya juga memilih 3 orang pengomen bertuah. Kepada yang tak berjaya itu jangan sedih ya, kalau saya ada banyak masa, insyaAllah, saya buat lagi, atau kalau berminat boleh membuat tempahan dengan saya kan..hehe.

Jadi inilah dia antara 3 yang bertuah itu..Calon-calonnya adalah :


  1. http://taufikmaria.blogspot.com/
  2. http://mazliza86.blogspot.com/
  3. http://misshunymadu.blogspot.com/

Tahniah kepada pemenang, dan terima kasih kepada semua peserta yang sudi join segmen simple ni.

Kepada pemenang, sila hubungi saya di facebook ini atau email kan detail anda ke ainizakaria92@gmail.com (subject : edit blog) sebelum 31/12/2012. Kalau lambat, saya akan pilih pemenang lain ye. Detail yang di perlukan adalah :

  1. Background blog : warna(boleh pilih di sini-copy code warna) atau background bergambar, sila sertakan dengan url image(jika ada) :
  2. Secara kasar nak blog warna apa :
  3. Header (warna dan detailnya bagaimana) :
Dan sesi perbincangan, kita akan lakukan di facebook atau email ye. Lagi cepat bagi detail, lagi cepat saya buat..heee. ^__^

Sekian, terima kasih semua.





8 comments

December 29, 2012 at 8:39 PM

What? What? Sy bertuah? Hoyeeeeh!
Dengan pantas akak email adik :)

December 29, 2012 at 8:42 PM

wah dah ada pemenang...tahniah kepada mereka...

December 29, 2012 at 8:52 PM

tahniah buat mereka... tak sempat pun nak joinn... hehehe...

December 29, 2012 at 9:01 PM

@huny madu Akak dah email ke? saya check email tak ada lagi..hehe.

@Hatimi Tahirruddin a'ah dah ada..heee..

@miz ruhahehe..saya tutup awal. tapi blog akak dah comel.

Anonymous
December 30, 2012 at 12:46 AM

woahh3. tahniah2

December 30, 2012 at 9:36 AM

dah ada pemenang eh?? x sempat nurul...hehee

December 30, 2012 at 7:45 PM

tahniah buat mereka.. =)

December 31, 2012 at 1:04 PM

ala.....terlepas peluang..dah beberapa hari xonline..hukhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome