28 December 2012

Siapa nak edit blog secara percuma?

Assalamualaikum..


TAMAT

Disebabkan hari ini saya buat came back..hoho..macam penyanyi pula kan..Oleh yang demikian saya dengan berbesar hati ingin melancarkan satu program..tuiii..bukan program tapi ala-ala macam segmen tapi bukan segmen pun...iaitu Saya buka ruang untuk sesiapa yang berminat, dan teringin nak tukar design atau template blog anda secara percuma. Saya ulang ye, percuma..hehe.

Segmen ini saya buat sempena aktifnya semula atau kembalinya saya ke dunia blog dan sempena berakhirnya tahu 2012 dan menyambut tahun baru 2013.

Berminat tak? 

Caranya mudah sahaja, cuma tinggalkan detail berikut di bawah iaitu di kotak komen entry ini sahaja. detail yang di perlukan ialah :


Nama : 
Link Blog : 
Kenapa nak saya edit blog anda : 
Email atau Facebok(untuk memudahkan saya hubungi anda nanti):

Dulu pun ada saya buat macam ni, tapi untuk 3 pengomen terpantas. Tapi kali ini saya akan pilih secara random dan pengomen paling kreatif. Berapa jumlah pemenangnya saya akan tentukan kemudian. 


Syaratnya?
  1. Tak ada syarat yang berat dan tak perlu buat entry cuma, jemputlah jadi follower dan like page saya..hehe..boleh kan.
  2. Saya edit ikut kehendak anda tapi mengikut kemampuan saya.
  3. Saya edit blog anda termasuk design header, footer sahaja dan lain-lain adalah mengikut budi bicara saya.
  4. Saya tak suka orang cerewet, kalau anda rasa anda tak suka design saya, jadi saya minta maaf, saya tak mampu nak buat. Saya cuma buat ikut kemampuan saya. Untuk contoh, blog saya edit boleh tengok di dalam blog saya. Contohnya di bahagian tempahan.


Tarikh Mula : 28/12/2012
Tarikh Akhir : Saya beritahu kemudian.

Jadi kalau anda berminat dengan design dan cara saya mengubah blog anda 360 darjah..cehh...Ayuh tinggalkan komen anda sekarang. 




TAMAT



18 comments

December 28, 2012 at 11:12 PM

Nama: Nurfarahani
Link blog: http://nurfara-hani.blogspot.com
knapa nak saya edit blog anda: Kalau nak mintak edit header transparent je boleh?saya tak reti nak edit la.
facebook: https://www.facebook.com/chexhany

thanks:)

December 28, 2012 at 11:20 PM

Nama : Fatin Jieha

Link Blog :

cyntaaabadies7296.blogspot.com


Kenapa nak saya edit blog anda :

Blog Fatin warna merah sangat nampak mcm serabutlah dgn iklan semua. Rasa seronok tengok blog orang lain ada footer sendiri, header sendiri tapi Fatin ambik header freebies orang je. Hm :( Fatin tak nak lah blog yg terlalu messy tapi cuma nak yg simple je sbb kalau lawa pun tp entri karat tak okay jugak kan kak? So nak yg biasa-2 ja. Apa yg penting tak nak ala cartoon. Hihi sorry kalau demand sgt. :') Terima kasih kak buat segmen ni.


Email atau Facebok(untuk memudahkan saya hubungi anda nanti):

Search Fb guna email ni >>> cik.fatyn7296@gmail.com

December 28, 2012 at 11:24 PM

nak,,, :)

Nama: Izzah Norlizah
Link Blog : Izzah-norlizah.blogspot.com
Sebab nk Edit:Rasa Blog skrg xkemas & da bosan
Email : Izzah.Lizah@gmail.com

December 28, 2012 at 11:30 PM

Nama : Izyan Balqis (iez qis a.k.a IQ)
Link Blog : http://izyan5025.blogspot.com
Kenapa nak saya edit blog anda : sbb da lame nak ad blog cecomel, tapi at last blog jadi simple jer...tpi skrg pn mmg ske blog yg simple =) cume mhukan yg snang utk diview (xberat)
Email atau Facebok(untuk memudahkan saya hubungi anda nanti): Fb: Iez Qis, izyan5025@gmail.com

December 28, 2012 at 11:35 PM

Nama : maria
Link Blog : http://taufikmaria.blogspot.com
Kenapa nak saya edit blog anda : dah lama akak menunggu aini buka peluang utk tempahan.. ofkos la yang percuma mcm ni hihi.. edit blog sendiri dah cuba tp tak setanding hasil tangan aini walaupun bnyk kali akak rujuk tutorial yg aini buat..
Email atau Facebok(untuk memudahkan saya hubungi anda nanti): mariah_smile@yahoo.com

December 28, 2012 at 11:41 PM

wah, rajinnya aini, lappy dah okey ye!

December 28, 2012 at 11:51 PM

Nak nak nak! :D
Nama : Nur zafirah
Link Blog : azfiraforever.blogspot.com
Kenapa nak saya edit blog anda : Sebab tengok blog ni pun dah tahu tuan blog ni mesti terror edit blog :) tak macam fira ni, tak mahir langsung bab2 edit blog bagai ni :'(
Email atau Facebok(untuk memudahkan saya hubungi anda nanti):
Email : Nurzaff@yahoo.com
Facebook : Nur Zafirah Jamaludin :)

Harap permintaan fira dpt dipertimbangkan..jangan risau,fira ni jenis yg tak cerewet^^

December 29, 2012 at 2:29 AM

wah rajinnya aini...sekali lg nak ucapkan selamat kembali...:)

December 29, 2012 at 2:57 AM

nak jugak boleh (",)
nama : mazliza abd razak
link : http://mazliza86.blogspot.com
sebab : terasa blog tak lengkap, tak reti nak esign (",)

December 29, 2012 at 2:57 AM

lupa pulak
email : mazliza09@gmail.com

December 29, 2012 at 6:51 AM

Akak nak! Akak nak!

Nama : hunymadu
Link blog : http://misshunymadu.blogspot.com
Email : hunymadu@gmail.com
Kenapa nak adik edit blog akak? : Ermm..sebabnye akak nak blog yang comel dan simple, banyak yang nk di edit tapi xreti.. Huhu

Haaa..bole x? Bole x? ;)

December 29, 2012 at 11:33 AM

Nama : Hana Nordin

Link Blog : http://budaktypomistaken.blogspot.com

Kenapa nak akak edit blog : sebab blog akak,blogskin akak cantik sangat !! aurmm*gigit jari.

Email/facebook:www.facebook.com/capitalAowner

December 29, 2012 at 11:49 AM

Nak nak. :)

Farah Arina Zainal.

http://arinalola.blogspot.com/

Lagipun saya masih baru dalam dunia blogging. So, tak berapa reti sangat dalam edit-m engedit blog ni. ^^

https://www.facebook.com/faraharinazainal13?ref=tn_tnmn

December 29, 2012 at 12:43 PM

bace je tajuk terus berminat..^__^

Nama : Alia Lia

Link Blog : http://cikque90.blogspot.com

Kenapa nak saya edit blog anda : sebabnya saye tengok blog ni simple dan menarik.

Email : luvlia90@yahoo.com

December 30, 2012 at 7:52 PM

aalaaaa... akak tak sempat........... akak tak online! =P

April 29, 2013 at 3:51 PM

Nama:Anas Nachuha
Link blog:http://anasversestory.blogspot.com/
kenapa nak saya edit blog anda:sebab cemburu dengan orang lain punye blog yang cantik2 macam awak punye..saya harap awak boleh tolong sebab sya tak kreatif..Thanks
Email:anas_nasuhaa@yahoo.com

Anonymous
April 27, 2014 at 11:54 AM

NAMA:MUHD AMMAR ASYRAF
LINK BLOG: ASYRAFGOLDEN.BLOGSPOT.COM
KENAPA NAK SAYA EDIT BLOG ANDA: SEBAB BLOG SAYA TERLALU BURUK DAN SAYA TAK TAHU MACAM MANA NAK EDIT
EMAIL: PUTERAASYRAF18@GMAIL.COM

Anonymous
April 27, 2014 at 11:58 AM

nama: ammar asyrafbin rosmahadi
link blog: asyrafgolden.blogspot.com
kenapa nak saya edit blog anda: sebab saya ni baru jer buat blog...jadi saya tak tau cam ne nak edit....
email: puteraasyraf18@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome