01 March 2013

Permulaan Mac

Assalamualaikum...


Hari ini dah 1 Mac. Cepatnya masa berlalu tup tup dah masuk bulan ke-3 untuk tahun 2013 kan. Happy March semua. Permulaan Mac, macam-macam nak kena buat, final lagi. Tapi kalau masuk je bulan baru semua blogger mesti update Top Commentor kan? hehehe.. Jeng-jeng.

Saya nak cakap ni, bahawasanya saya termasuk dalam carta pengomen tegar untuk 4 orang blogger yang famous amos. Bangga dan tersenyum lebar di permulaan Mac ni. Alhamdulillah, suka sangat. Entry lepas menang motor kan. Sekarang jadi Top Commentor.

Di blog manakah?

Yeah..

1. Blog +Mar Haini Abdul Rahim. Entrinya di sini.


Yeah.. nama saya di depan. Kalah +Hatimi Tahirruddin. (Walaupun hakikatnya, sama banyak je kan Kak Mar?)Yes. hehe. Gamsahamnida Unni. Chuayeo. Saranghae. 

2. Blog +miz ruha. Entrinya di sini.

Akhirnya, ini betul-betul ye. Saya beat Hatimi. (Satu je pun). Memang saya nak masuk dalam list ni pun, target saya untuk bulan lepas.hehe. Sebab saya suka spam Kak Ruha, dengan komen-komen saya. Hehe..Terima Kasih Kak Ruha.

3. Blog +Mia Liana. Entrinya disini.


Saya pun tak sangka jadi pengomen tegar di blog Kak Mia. Terima kasih Kak Mia, terselit juga saya di situ. Ehh..perasan tak, asyik ada Hatimi je. T___T (jangan marah)


4. Blog +adzairdawati makdara aka Mak Dara. Entrinya di sini.


Jeng-jeng no 1. Saya meroyan juga di blog Mak Dara. Terima kasih Mak Dara. Terselit nama kecil saya di situ. Nanti setiap hari lah saya meroyan, memberi komen di blog Mak Dara. 

Permulaan Mac yang mengembirakan saya.  Walaupun kadang-kadang perkara itu kecil, tapi ianya cukup membahagiakan kita kan.  Terima kasih semua. Nanti saya meroyan lagi di blog-blog anda semua ye. ^____^


23 comments

March 1, 2013 at 2:21 PM

Tegar semua ni..hehehe Tahniah. Ada hadiah misteri ke utk depa.

March 1, 2013 at 2:24 PM

Tahniah dear..selamat meroyan lg ye.. :D hehee

March 1, 2013 at 2:36 PM

haha hebak aini kecek korea. akak x paham, tlg lah translate. hihi. tergelak2 akak baca, apa aini ngan hatimi dh mcm buddies," di mana ada aini, di situ ada hatimi" kakakaka. Aini mmg osemmm laa, sntiasa tersenarai di atas ! *tepuk tangan*

March 1, 2013 at 2:51 PM

Waaa best nye, awak memang rajin drop komen di blog orang.. Raji berblogwalking.. Sekarang ni saya dah tak dapat berblogwalking macam dulu.. Entry pun sampai ada penulis jemputan dan saya edit sikit je then publish :(

March 1, 2013 at 2:56 PM

aini pun antara top commentor akak.. malam cikit baru hapdate..hoho

March 1, 2013 at 3:09 PM

hahah... meroyan di blog saya pulak *banyak cantik* ekeke !

March 1, 2013 at 3:16 PM

meroyan camne ye..
cuba try test kat blog akak

March 1, 2013 at 3:23 PM

wahh lepas nie fara pun nak selalu comment dekat blog awak laa ,hehhehe , btw tahniah ye :)

March 1, 2013 at 4:27 PM

@nea lopah hehe..ini saya yang jadi tukang komen di blog mereka..hehe.

March 1, 2013 at 4:28 PM

@Seneorita Baharin Terima kasih.. heee. ^___^

March 1, 2013 at 4:29 PM

@Mar Haini Abdul Rahim hehe..tak hebat lah kak..cakap sikit je tu..hehe. Ehh..akak bukan pandai ke kecek korea? hehe..bila akak cakap gitu, teringat iklan dekat tv. Tepuk tangan untuk akak juga. ^___^

March 1, 2013 at 4:30 PM

@Irwan Alessa Tak rajin pun sebenarnya..hehe..ada masa saya komen lah, kalau tak, macam wan juga. Tak apa, nanti kalau ada masa boleh buat balik. Wah..ye ke, ada penulis jemputan. Wah terbaik. ^___^

March 1, 2013 at 4:33 PM

@◕ D Y S H A S A H H I R ◕ Ye ke akak..hehe..tak sabar nak tengok. jeng jeng. ^__^

March 1, 2013 at 4:34 PM

@Nur Irdina hehe..akak meroyan dah dekat blog adik. ^____^

March 1, 2013 at 4:34 PM

@dayana yana Hehe..nanti saya terjah blog akak ye. ^___^

March 1, 2013 at 4:35 PM

@Nur farahiza Terima kasih farah..nanti saya pun meroyan juga di blog awak. Kasi gegar. hehehe.

March 1, 2013 at 4:44 PM

Cayalah! Kak aini memang hebat. Hahaha (y)

March 1, 2013 at 8:41 PM

cayalah :)

March 1, 2013 at 8:51 PM

tahniah aini...
perasan juga yang aini banyak meroyan bulan lepas... ^_^

tak kisah pun aini nak spam kat blog kak...
janji spam yang baik2... ^_^

March 1, 2013 at 9:58 PM

wah tahniah2....kalah teruk sy bulan ni...:P

March 1, 2013 at 11:57 PM

tu la akak cakap. kalo buat di blog akak mesti aini menang punya lah. haha..

btw.. umm. mcm mana nak check. kihkihkih. *malu2*

lame betol.

March 2, 2013 at 6:57 AM

Tahniah..
terbaiklah awak aini, rajin sungguh. kita nak ikut jejak langkah jgk ni

March 2, 2013 at 1:02 PM

hebat hebatttt! nak jadi top commentar jgk lah hahaha XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome