01 March 2013

Top Commenters Februari

Assalamualaikum...

Sebagai ucapan terima kasih yang tidak terhingga, saya nak senaraikan nama-nama pengomen tegar blog saya yang tak seberapa ni. Berikut merupakan senarai Top 20 Pengomen Tegar blog saya pada bulan Februari.


Waa..tepuk-tepuk tangan sikit. Terima kasih banyak-banyak pada semua kerana sudi meninggalkan jejak anda di blog yang tak seberapa ni. Jasa dan budi baik anda di kenang. Hehe.. Tanpa anda siapalah saya di dunia blog ini. Anda semualah yang membuatkan saya tersenyum dan ketawa sendiri. Jadi orang tak betul pun ada dah ni.

Walaupun silent reader, anda juga tetap seorang pembaca yang setia. Terima kasih, terima kasih banyak-banyak pada semua yang terlibat. Ehem, macam ucapan artis Kpop pula dah. T____T

Semua top commenters sudah dan sememangnya berada dalam bloglist saya. Datanglah selalu ye. Bak kata Kak Ruha, " Teruskan buat aku awet muda. Aku suka. " ^____^

21 comments

March 1, 2013 at 3:50 PM

wak tahniah...cik akak tak de kah dear :)...hihi...nak mintak ajar buat cam tu juga,,,hihi

March 1, 2013 at 3:52 PM

tahniah akak hehe.. takpe kak biar tak betul jangan meroyan heee !! *gurau gurau je*

March 1, 2013 at 4:42 PM

Tak sangka pulak saya berada pada kedudukan no. 9 tu! Hehehee btw, thanks sbb sudi share tips dengan saya. Sekarang dah ok dah :)

March 1, 2013 at 4:47 PM

wah... tahniah ler :)

March 1, 2013 at 5:31 PM

Nak tanya , macam mana nak letak gadget ni dalam entry ? Coding dah ada , cuma bila letak tu tak muncul pun . Hehehe

March 1, 2013 at 8:11 PM

pengomen tegar = loyal readers ^^

March 1, 2013 at 8:39 PM

la..ada jugak..tenkiu dik :)

March 1, 2013 at 8:55 PM

tepuk tangan,, tepuk tangan...
nama kak ruha tersenarai juga... ^_^

"teruskan buat aku awet muda. aku suka." :D :D

March 1, 2013 at 9:40 PM

jadi silent reader jap hehe :D

March 1, 2013 at 9:56 PM

haha kata2 kak ruha tu mmg terbaik...boleh masukkan dalam wordless wednesday....

March 1, 2013 at 10:21 PM

waaaa...akak tersenarai. Tq dik..nk request hadiah bole???hehe

March 1, 2013 at 10:44 PM

whoaaa.. syoknye. saya di tangga no 2 dalam carta. *muke bangge* ek, tp kan org ats saya tu hebak tol die, 60 comment ?? die komen 2x ke hape *mode jeles :P ~aini... cane nak wat mcm ni ?? akak buat x jd ponggg huhu ~

March 1, 2013 at 11:17 PM

ramainya pengomen setia di sini eh...mesti tuan blog ni peramah orangnya..kan!..syabas dan tahniah dari pcl.

March 1, 2013 at 11:33 PM

amboi ucapan..mcam menang award..hehehehe.. ehhhh..akk pun ada..terharu.. ;)

March 1, 2013 at 11:52 PM

Kpop sgt kan... hehe. jwpan retis gitew.. hehe.. yeay. nama akak ade... kalah dgn cikmar kite ni.. mesti sbb akak laptop rosak ritu. ngehngeh. *alasan*

kalo akak check top commentor ni.. mesti aini kan. no. 1. hehehe. thanks. -)

March 2, 2013 at 6:53 AM

tahniah utk awak.. hai, baby nak jadi pengomen setia jgk boleh x?? :)

March 2, 2013 at 1:03 PM

nak jadi pengomen setia gakkk bulan ni hahaha XD

March 2, 2013 at 6:07 PM

@Nao Mei InsyaAllah nanti saya buatkan ye. hehe.

March 2, 2013 at 7:47 PM

uiiiiiiii nama kita ada. tapi napa last sekali?? huhuu yer laaa dah lama tak jenguk sini huhuhu

March 6, 2013 at 2:27 PM

tahniah buat mereka..
dik, maap ye kalau ciksu lamabt singgah.tenet dah ngok ngek :)

March 6, 2013 at 8:54 PM

nini tadak =/

hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome