16 January 2013

"Budaya" Listen!! Listen!! Listen!!

Assalamualaikum...

Okay, right now, listen, listen, listen..Let's me speak.
Rasa ramai yang tahu pasal isu Listen!!! Listen!!! Listen!!  ini kan? Saya pun mula-mula pelik, sebab kenapalah ramai dekat facebook dok sibuk update status listen listen listen ni. Ingatkan, perkataan baru dalam filem Kak Limah Balik Rumah 2 ke..hehe.

Ke tak tahu? Tak tahu jemputlah Google Pak cik Guugle. Malas nak cerita sebab panjang ceritanya. Nak pendek kan? Tetap panjang. Rasanya perkataan listen ini dah jadi semakin popular hari ke hari sampai YES 4G pun buat poster iklan. Fenomena Listen dah menular.


See..merebak kan. Kalau saya jadi dia, saya "claim royalty"..hehe. Perkataan saya tu..tettttttttt...T___T



Mat Luthfi pun siap buat video lagi.

So..you guys, Listen!!! Listen!!! Listen!!! 


p/s: Saya rasa sedih......dunia ohh dunia. 

10 comments

January 16, 2013 at 7:32 PM

saya rasa sangat stress..dunia,listen..listen..listen..hehe

January 16, 2013 at 7:55 PM

Tu la makin glamer pulak kan

January 16, 2013 at 8:00 PM

entah ape2 je dyeorg tu.. tak faham betul.. T__T

January 16, 2013 at 8:32 PM

ada terbaca status listen kt fb...tapi x tau pa pe...hehe

January 16, 2013 at 9:50 PM

hehe glamer sudah kak pah kita...tu la sape suruh emo satu macam...skang ni dgn doodle la lagu parody la semua ditujukan kepada beliau...haha

PS: aini jgn risau ye...pasal dari jawapan aini dlm test rabun warna tu menunjukkan aini seorang yg normal...:)

January 16, 2013 at 10:11 PM

dear u ditag segmen ini jom join - http://belladsecret.blogspot.com/2013/01/awesome-photo-contest-by-shadira.html

January 16, 2013 at 10:48 PM

Mcm fenomena pulak...

January 17, 2013 at 9:57 AM

hahahahaha, adeh~ pantas YES buat iklan kan Aini :D

January 17, 2013 at 11:27 AM

awak tahu cik aini?? saya sampai gugel lee punya nak tahu. amnda kah itu?? rupa2nya baru laaa saya faham walau pun tak berapa nak faham sangat laaa heheheh

January 17, 2013 at 11:01 PM

comel2. hehe...

eh, malam ni episod sarakit last tau.

hahaha. xfollow pon sbb last nak g tgk kat tv.

::tibe2 sebut pasal sarakit kat sini. maap aini. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome