20 February 2013

Big Giveaway by Cikgu Fizi, Fizgraphic, EmasPutih, Duniashida & AimanCool

Assalamualaikum...


Big GiveAway by CikguFizi, Fizgraphic.com, 


Akhirnya dapat juga buat entry untuk GA ini..hehe..sedikit busy, takut buat entry cincai-cincai. Terima kasih kepada Kak Dysha juga, sebab tag saya..Hehe..tahu-tahu je akak yang saya memang nak join GA ni. 

Bagi melangsaikan gundah gulana kerana takut terlambat join Big GA ini maka dengan ini saya istiharkan, diri saya sendiri untuk join GA ini. Saya juga ingin mengishtiharkan bahawa saya ingin "mengetag" (maaf cikgu bm, bukan salah cikgu mengajar..hehe..salah saya terajar) Cik +Sue Pelik ku sayang yang pelik tapi unik, berserta adik manis santun orangnya untuk memeriahkan majlis. Jangan main renjis-renjis.  T____T

Hadiah GA ini pun gempak-gempak habaq hang. Nak terkeluar biji mata. Nasib baik mata I ada spring. Tolak-tolak dia masuk balik. Sponsor dia berapa orang je tapi hadiahnya bertambung-tambung macam durian baru masak, berbau harum, enak di makan. Dah lama tak makan durian..dah bukan musim dia kan. Dari dulu cari durian crepe. Tapi saya tak pernah jumpa dan tak pernah makan. Kesian betul. Ehh..melalut sudah. Kita cerita lain entry.

Jadi kepada sesiapa nak join, boleh klik banner yang awesome di atas tu ye.

p/s: Kepada Cikgu Fizi, Selamat Hari Jadi. Semoga Panjang Umur dan dimurahkan rezeki. Anda pula faham tak maksud perkataan bertambung-tambung?


17 comments

February 20, 2013 at 12:15 PM

apa bertambung tambung tu aini.. hehe..

wah, cikgu shida. cikgu femes tu kan.. hehe... goodluck aini.. moga menang se dua.~~ =)

February 20, 2013 at 2:05 PM

good luck kak , all the best :D

February 20, 2013 at 2:25 PM

good luck...!

February 20, 2013 at 3:24 PM

good luck

February 20, 2013 at 4:50 PM

Gud luck dear..

February 20, 2013 at 5:24 PM

good luck...buat masa ni sy tak join segmen... kekangan kerja

February 20, 2013 at 6:59 PM

selamat bersegmen aini....kite pon ada join segmen ni....

February 20, 2013 at 8:38 PM

kreatifnya entri!
hikhik
anis manis santun ye, puas saya cari kat mana nama saya yg ditag tu. hehehe

thanks tag saya kak ^^ ada masa saya join :)

February 21, 2013 at 11:27 AM

@Maria Menado~ Hehe..cer teka.. Bukan cikgu shida yang miming tu kan..bukan..akak salah teka..hehe..terima kasih kak. Amin. ^____^

February 21, 2013 at 11:27 AM

@rodiyatul akmar Terima kasih dear. ^____^

February 21, 2013 at 11:28 AM

@Nora Karim Terima kasih kak. ^___^

February 21, 2013 at 11:28 AM

@QasehnyaRania Terima kasih kak..jemput join sekali.. ^____^

February 21, 2013 at 11:28 AM

@Ibu Lala Terima kasih kak.. ^_____-

February 21, 2013 at 11:29 AM

@Dik bee Terima kasih kak..tak apa kak..biasalah tu.

February 21, 2013 at 11:29 AM

@Hatimi Tahirruddin Terima kasih timi..Timi pun good luck. ^___^

February 21, 2013 at 11:30 AM

@Amanina Hehe..akak saja sorokkan nama tu..nak suruh adik baca..hehe..Sama-sama dear..tak apa, kalau ada masa join lah ye. ^_____^

February 28, 2013 at 4:46 PM

dari GA yang sama . :)

http://www.cikfie.com/2013/02/big-giveaway-by-cikgu-fizi-fizgraphic.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome