11 November 2012

Cuti Sekolah, Cuti Kahwin.


Assalamualaikum..


Tak ada mood dah nak melukis, aku bantai buat benda ni..

Sweetkan gambar itu, saya "rompak" dari fb kawan saya..tak ada kerja saya edit. ohh..apakah ini? Tapikan sekali tengok muka lelaki tu macam Max Changmin, dua kali ohh..bukan lah..Yang perempuan itu macam Oki Setiana Dewi kan..yang berlakon Ketika Cinta Bertasbih.

Musim cuti-cuti sekolah ni, ramai orang nak kahwin kan, buat kenduri. Maka banyaklah kad-kad jemputan sampai dekat rumah saya ni, makan nasi minyak..Tapi kawan-kawan terdekat saya tak adalah yang kahwin. Kahwin muda, bahagia atau derita? eheheh..macam tajuk ceramah dekat u aku je. T___T

Saya ada nampak blogger join satu segmen..Sekali baca, nampak macam Segmen: Jom Kahwin..hehe..terkejut..rupa-rupanya Segmen: Jom Kawan.haha..tahulah musim kahwin kan. Apalah Aini ni. Maap maap.

p/s: Siapa nak kahwin, ajaklah saya makan nasi minyak awok tu..ehh..apa kau ni Aini..haha..Maaf, sewel jap..

14 comments

Anonymous
November 11, 2012 at 1:57 PM

mcam biasa cuti skolah musim kawin heheh :D yg penting makan free :D

November 11, 2012 at 2:17 PM

sarangheyo aini!!!!! hehe

November 11, 2012 at 2:57 PM

sweet gambar kat atas tu... cuti sekolah nie.. musim org kawin jer byk.. kenduri sana sini

November 11, 2012 at 4:15 PM

Amboii aini semua yg dia nampak semua pasal khawin niee, ahha Ayat "rompak" tu yang tak tahan tu, ahhaa

November 11, 2012 at 4:32 PM

sy pun tak lama lagi nak kawin..kawin dengan exam haha :D

November 11, 2012 at 5:20 PM

haha cuba aini buat segmen jom kahwin plak...(gurau je..)

November 11, 2012 at 6:35 PM

musim kenduri kawen dh bermula :)

November 11, 2012 at 9:32 PM

Assalamualaikum, lawa gambarnya!

November 12, 2012 at 9:20 AM

din : hehe..betullah tu..tapi saya tak pergi pun.. ^__^

didiey : naa doo..saranghayeo didiey..hehe..

Awana : sweet kan..hehe..betul..kenyang dan jimat duit, pergi je kenduri tu.. ^__^

Eiqa : hehehe..tu lah..kahwin je semuanya..rompak jangan tak rompak..haha.

Suara hati : hehe, ye ke..selamat berkahwin lah ye..semoga perkahwinan anda memperoleh keputusan yang cemerlang..hehe..merapu dah ni.

Hatimi : kahwin dengan siapa..hehe..

Karukord : betul.. makan kenyang2 lah ye. ^__^

Ayuni : waalaikummussalam dear..alhamdulillah.. ^__^

November 12, 2012 at 9:53 AM

hikkk kawin.. tahun depan kot..

November 12, 2012 at 10:50 AM

baru je pergi kenduri kahwin broframestone.... ramainya yang kahwin musim cuti sekolah ni..

November 12, 2012 at 12:37 PM

haha.. comel gambar tu.. amboih.. aini angau dgn changmin ke? sampai terbayang2.. xpe, kalo kite kawen kite invite aini dan yg lain2 di blog ya. =)


::tapi tarikh xtau la bila. haha. :P

November 12, 2012 at 2:00 PM

Skrg nie memang musim cuti sekolah + musim kahwin kan...Tiap2 minggu ada jak jemputan kahwin Wilma dapat :-)

Hello !! I am your newest follower /

Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

Very pretty and classy, love the look :)
I follow you now ! Wanna be your friend!
Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
love you dear :)

Marcchanelette.blogspot.com
MarcBelle Chanelene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome