02 November 2012

Pemenang Giveaway Syoknya Raya by Nurul Aini

Assalamualaikum..


SILA BACA TERLEBIH DAHULU UNTUK MENGELAKKAN SEBARANG KEKELIRUAN

Maaf kerana melewatkan siapakah pemenang GA saya..Maaf-maaf..Dan maka setelah membuat keputusan dan membelek-belek entry peserta. Maka saya telah membuat keputusannya..hehe..tak boleh bla je.

Tapi sebelum itu mohon maaf kalau ada silap dan salah..Semua peserta ada 32 orang, ada yang dah delete blog, entry dah dah tak ada. Tapi hadiah terlalu banyak...mana nak campak hadiah tu? Maka saya terpaksa lah kurangkan hadiah, setanding dengan bilangan peserta.

Pemenang juga terpaksa di bahagikan lagi kepada beberapa bahagian. Ada juga peserta tak ikut semua syarat, tak follow dan like sponsor melainkan ada yang menyatakan bahawa sponsor itu dia tak boleh like dan follow. Itu saya tak tahu nak cakap apa, sebab itu mengikut kejujuran diri sendiri.

Dan sangat-sangatlah mencabar untuk menentukan siapa pemenangnya..Serious, semua hebat-hebat..Mengeluh saya sebab tak tahu nak pilih yang mana satu. Hentak-hentak kaki,kepala..ahh..macam mana nak pilih ni.

Dan diingatkan saya dan pihak sponsor berhak menukar mana-mana hadiah mengikut budi bicara kami, dan jika dikenakan sebarang caj penghantaran maka itu juga dibawah tanggungjawab anda. 

Sabar-sabar nak umum dah ni..Siapa yang tak dapat apa yang dia kehendaki jangan marah saya ye..hehe..saya buat yang seadil mungkin. Tak ada pilih kasih. Saya kasih pada semua secara adil dan saksama.. T__T..Untuk bahagian cabutan, saya buat cabutan tangan dan saya tak upload gambar nya. Line saya sangat laju dan tak mampu nak upload gambar banyak-banyak. Sila percaya saya ye..Saya buat cabutan sejujur-jujurnya. Saya tak guna encik Random sebab saya tak suka dia. T__T

Nak check no awak berapa klik sini.

Pemenang Hadiah Utama:

Bit Defender Anti-virus 1PC 1 YEAR
LED Watch berharga RM35
RM 10 Top Up Celcom/ Maxis/ Digi
Felt keychain (x1) Design mengikut pemenang.

-----------> NO 31


Pemenang Kedua :

Bit Defender Anti-virus 1PC 1 YEAR.
1 Tudung Bawal Crown.
RM 5 Top Up Celcom/ Maxis/Digi (x1 PEMENANG).
Simple Header (x1)

------------> NO 9

TEMPAT 3

Makeup Palette (x1 PEMENANG)
1 Hijab corak leopard
RM 5 Top Up Celcom/Maxis/Digi
Menutab


------------> NO 30

TEMPAT 4

Korean Clothes berharga RM30 (x1), mengikut pilihan pemenang.
5 pieces Brooch (x1 PEMENANG)
1 banner



------------> NO 6

TEMPAT 5

1 Tudung Bawal Crown
1 Hijab corak leopard
1 banner

------------> NO 4

TEMPAT 6

1 Dress
1 Mustaches Necklace
Promote Blog

------------> NO 18

TEMPAT 7


1 Dress
1 Mustaches Necklace
1 Cursor

------------> NO 11

TEMPAT 8
1 Tudung Bawal
1 Mustaches Necklace
1 header transparent

------------> NO 20

TEMPAT 9
1 Hijab corak leopard
1 Happy Time Cute Animal Letterhead Envelopes
Promote Blog

------------> NO 22

TEMPAT 10
1 Hijab corak leopard
Promote Blog
Assalamualaikum text 1

------------> NO 24

TEMPAT 11

1 Tudung Bawal Crown.
1 HP Strap. Design mengikut pemenang


------------> NO 29



CABUTAN 

Topup RM5(2 pemenang)

  • 15
  • 13


Topup RM10 (3 pemenang)
  • 32
  • 7
  • 28


HIJAB CORAK LEOPORD (2 pemenang)

  • 12
  • 5


MUSTACHES NECKLACE (2 pemenang)
  • 8
  • 26

Dazzling Lens (Beuberry - DollyEye - Fynale - Luxury) Voucher RM10 (10 PEMENANG)
  • 14
  • 2
  • 17
  • 25
  • 16
  • 23
  • 27
  • 19
  • 1
  • 3

Kepada pemenang, pm saya anda pemenang/pemilik no berapa, maklumkan di facebook saya dan saya beritahu dekat mana nak tuntut hadiah yang anda menang tu. Harap maklum ye..Saya pun dah pening nak cakap macam mana. Memang tersangat pening nak pilih pemenang.

Tarikh tutup tuntut hadiah anda adalah sehingga 5/11/2012(TERPAKSA AWAL KAN TARIKH. KALAU BOLAH TUNTUT AS SOON AS POSSIBLE ).. Kalau lewat, maaf beribu kali maaf hadiah anda tidak lagi dapat dituntut. Banyak lagi benda saya kena urus..hehe..tuituitui.. Tuntutan hadiah anda, adalah berurusan dengan sponsor, dan bukanlah saya. Saya akan bagi link sponsor tersebut sahaja.

Akhir sekali, mohon maaf, dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau ada silap dan salah..Saya mampu merancang tapi Allah yang menentukan. Semua peserta, semua dapat hadiah kan..tapi kalau ada kekurangan itu datangnya dari saya dan yang baik itu datangnya dari Allah.

Tahniah semua pemenang dan terima kasih kerana sudi join GA saya yang tak seberapa ni. Kalau ada apa-apa masalah beritahu saya ye. Bye-bye, wassalam.


12 comments

November 2, 2012 at 8:16 AM

wahhh...syoknya dapat hadiah.
tahniah kepada pemenang

Anonymous
November 2, 2012 at 8:55 AM

lumayan betol adiah :) rugi tk masuk :(

November 2, 2012 at 11:19 AM

Aini, No. Wilma No. 30 la...
So, meaning to say...
Wilma pemenang Tempat Ke-3...
Betul ka tu?
Wah...Tak sangka boleh menang :-)

November 2, 2012 at 11:39 AM

Tahniah buat pemenang.. :)

November 2, 2012 at 11:46 AM

yeah..menang gk! hehehe...sy menang topup, cmne nk tuntut ni? heeee =)

November 2, 2012 at 3:26 PM

alhamdulillah.. tq so much. sy no 32.. tahniah pd no 31 :)

November 2, 2012 at 5:59 PM

@BoB

PM saya di FB. :)

November 3, 2012 at 4:28 PM

wah!!!byknyeeeee hadiah!

November 4, 2012 at 5:35 PM

alhamdulillah , saya dapat mustache necklace ..

November 4, 2012 at 11:08 PM

tahniah buat pemenang... ^_^

November 8, 2012 at 8:35 PM

best2 nya hadiah.. tahniah semua pemenang..

December 8, 2012 at 5:40 PM

saya punya x sampai lagi pon ! >o< lamanya nak tunggu ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome