23 November 2012

Segmen : Tolong kutuk kow2 blog saya...

Assalamualaikum..

Jom kita join segmen mudah ni. 


Hehe..terkejut tak tengok nama segmen ni..Segmen : Tolong Kutuk Kow2 Blog Saya..Tak sabar rasanya nak kena kutuk. Empunya segmen ini adalah dari Blog Coretan Diari Seorang Abah. Jadi tuan tanah tolong kutuk blog saya. Jom kita semua join segmen simple ni. Tak perlu buat entry pun sebenarnya.

Jomlah kita join ye. Kalau nak join klik banner di atas atau klik link ini

Jadi kalau awak-awak nak kutuk blog saya pun saya izinkan. Kutuk itu bukan benda yang baik je, benda yang tak elok tentang blog saya pun saya izinkan kutuk..hehe..kutuk jangan tak kutuk. Supaya kita boleh perbaiki diri kita dan blog kita juga kan. 


Selamat Bersegmen/ pstt..selamat mengutuk..hehe..


p/s: Kalau nak mengutuk blog saya jemput tinggalkan kutukan anda di ruang komen ye. T___T..hehe. ^__^



18 comments

November 23, 2012 at 2:02 PM

slmt bersegmen...^__^

November 23, 2012 at 2:04 PM

dasat tul tajuk segmen... tp kalau kritikan yang membina, apa salahnyer, ye tak??

November 23, 2012 at 2:39 PM

slmt bersegmen

November 23, 2012 at 2:49 PM

Nak kutuk sikit siiiniii! ape punya entrylah.... AWESOME BETOL!! :) hihi...~ boleh join jugak tak? hihi.

Anonymous
November 23, 2012 at 3:11 PM

best nni nak join hehe

November 23, 2012 at 3:19 PM

Macam best ye segmen nie :)

November 23, 2012 at 3:47 PM

cik que : hehe..terima kasih.

dikbi : hehe..kan..betul tu kak..kritikan membina tak apa. yang buruk kita jadi sempadan. yang baik kita jadikan teladan..ehh..terbalik.

dya bunga : terima kasih dya. ^__^

Maria : hehe..akak maria ni..mengadalah..jemputlah join. ^__^hehe..

Din : best, jomlah join ye.

Budak ewan : best..jomlah join. ^__^

November 23, 2012 at 6:18 PM

Macam takda benda yang nak kutuk, blog sungguh lawa betullah, senang loading pun senang..

dan sedap mata memandang :)

November 23, 2012 at 6:32 PM

@Nurul Izzah Razaman hehe..ada..cuba cari..he..cari cari..mungkin cara penulisan saya kurang baik. terima kasih blog awak pun simple, tenang dan mudah nak loading.


p/s: saya rasa blog saya lambat loading..huhu.

November 23, 2012 at 6:36 PM

hehe syok jugak kutuk2 ni kan....takpe kita tunggu apa kata juri lepas ni....pastu baru kita tambah kutukan2 yg lain....haha (sori gurau2 jek..)

November 23, 2012 at 6:41 PM

@Hatimi Tahirruddin hehe..tak apa kalau hatimi nak kutuk pun boleh..tak marah lah. kalau ada salah saya boleh betulkan..kutuklah ye..hehe.

November 24, 2012 at 7:31 PM

hehe syok ni nak kutuk....

internal link kalau boleh lg best kalau tak bukak dekat tab/window baru (kecuali link dalam artikel takpe kot pasal nanti org susah nak pergi balik ke artikel asal)....

hihi tapi tu kalau ikut selera saya la yg rasa terganggu sikit bila nak navigate dari satu page ke page lain...kalau org lain tak pasti pulak camne...

terlebih pulak dah kritikan sy ni ha...

November 24, 2012 at 8:31 PM

@Hatimi Tahirruddin hehe..tak apa.beri pendapat yang membina. sebab pengujung yang baca kan..hehe. Saya baru buat yang buka pages lain ke new tab..Ohh..ye lah betul lah tu, pendapat orang lain-lain..tak apa..saya terima. ^___^ Terima kasih beri pendapat. beritahu yang yang lain pula..tak apa. jangan risau. tak terlebih pun. Seronoknya sebenarnya dengar pendapat orang lain.

November 25, 2012 at 2:02 AM

tak berani nak kutuk lagi.. sbb kta baru jek nak berkenalan ni.. selamat berkenalan ok

November 25, 2012 at 11:41 AM

nak kutuk ape ek? em..blog cantek, simple dan kemas.haa tu jelah kutukannya..heheh

December 24, 2012 at 11:16 AM

blog dah terpilih utk segmen kutuk ni... boleh tgk sini... http://www.marqiscareno.blogspot.com/2012/12/segmen-tolong-kutuk-kow2-blog-aini.html
Thanks joint... tp takda apa nak kutuk pun sbb blog dah ohsem sgt... hehehe... salam perkenalan...

December 24, 2012 at 12:44 PM

Sy tag awak di http://justforcontest.blogspot.com/2012/12/segmen-3-hari-cik-lyeen-lagi.html

December 25, 2012 at 9:05 PM

blog aini tak tahu nak dikutuk apa kan..best tu..hihihi..akk ada jgk singgah sini..tp tgk takde entry baru..then xde chatbox..tak tahu nak tinggal jejak kat mana..

*rinduuuuu kat awk juga dik.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome