20 July 2014

Aplikasi Buycott bantu kenali produk Israel

Assalamualaikum...

Aplikasi Buycott membantu kita untuk mengenali produk-produk keluaran Israel mahupun produk-produk Yahudi yang membantu menyumbangkan sebarang bentuk dana kepada Israel.


Aplikasi Buycott bantu kenali produk Israel


Pengguna boleh menggunakan aplikasi ini ketika membeli belah untuk mengimbas kod produk (bar code). Kemudian ianya akan memberitahu kita dengan serta merta jika pengeluar produk tersebut mempunyai apa-apa hubungan, sokongan, pendermaan, atau menjalankan perniagaan dengan sesebuah negara atau organisasi. Siap boleh semak salah-silah keturunan produk-produk yang kita scan itu tau. Kiranya kita boleh tahu siapa adik beradik produk itu..hehe. Seronok kan.

Aplikasi Buycott bantu kenali produk Israel


Aplikasi Buycott ini juga boleh memberitahu pengguna jika sesuatu produk menepati kepercayaan politik dan sosial seseorang pengguna. Selain itu, kita juga boleh menyertai kempen yang sedia ada seperti #FreePalestine atau #Boycott Israel dan yang menarik sekali, kita pun dibenarkan untuk melancarkan kempen kita sendiri.

Bila kita guna aplikasi ini, bolehlah kita cuba mengelak daripada terbeli produk-produk keluaran Yahudi kan terutamanya yang jelas-jelas memberikan sokongan atau menyalurkan bantuan kepada zionis, Israel ini. Menarikkan aplikasi ini. 

Bar code produk Israel



Satu lagi, ini lah dia bar code produk keluaran Israel. Kalau nampak bar code produk yang bermula dari nombor 7290 itu jangan beli ya. Apa salahnya, sekali sekala kita cuba semak bar code produk yang kita nak beli itu kan. Kita hancur dan leburkan segala ekonomi si zionis ini. Hancurlah mereka (ISRAEL) seperti dedaun kering yang dimamah ulat.

Jadi, apa kata jika anda adalah seorang pengguna smartphone ataupun hp yang canggih-manggih ini bolehlah mencuba untuk memuat turun aplikasi Buycott. InsyaAllah, ada juga jihad kecil dan usaha kita untuk mengelakkan diri kita daripada terbeli lalu secara tak sengaja membantu ekonomi Israel ini kan. Kita cuba elakkan. Mencuba itu tak salah, daripada duduk diam dan tak berusaha untuk membantu lagilah rugikan. Yes..bebaskan diri anda, dari PRODUK ISRAEL.  ^______^ 

Klik sini untuk muat turun aplikasi Buycott dan untuk mengetahui lebih lanjut mengenai aplikasi ini boleh pergi terus ke laman web rasmi Buycott.

5 comments

July 20, 2014 at 4:51 AM

Wah bestnye ada bnde mcm nieee.. #boycottisrael

July 20, 2014 at 9:51 AM

Wahh bestnya app ni. Kena download ni. Hehe. Tq share aini :)

July 20, 2014 at 11:07 AM

terima kasih berkongsi

July 20, 2014 at 11:40 AM

wah, kite nak download la. sangat berguna ni. thanks share awak ^_^

July 20, 2014 at 6:33 PM

nice sharing ^_^ #boikotisrael

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome