24 July 2014

Cadangan waktu perjalanan bagi Lebuh Raya Pantai Timur

Assalamualaikum...

Siapa nak balik, Pahang, Kelantan mahupun Terengganu bolehlah mengambil kira cadangan waktu perjalanan ini. Cadangan waktu perjalanan sempena perayaan Aidilfitri ini dikeluarkan oleh Lembaga Lebuhraya Pantai Timur untuk memudahkan anda merancang waktu perjalanan. Faham-faham sajalah, bila raya ini, zon yang paling sesak adalah zon jalan raya. hehehe.


Cadangan waktu perjalanan bagi Lebuh Raya Pantai Timur



Rumah saya duduk ditengah-tengah daerah Bentong dan Karak, memang agak "malang" sikit, sebab kalau nak membeli belah di saat-saat akhir ini sememangnya tidak digalakkan. Ya lah, orang sibuk nak balik raya, kita sibuk juga nak beli baju raya, sengaja mencari pasal. Bandar Bentong waktu-waktu raya memang mampat. Kami yang duduk dekat sekitar sini pun tak boleh keluar.

Majoritinya nak pulang beraya ke Kelantan. Terengganu lalu highway Karak, selamat sikit..kalau Kelantan, ikut Raub, Lipis..huh..memang sesak. Lagi-lagi esok, Jumaat kan. Apa-apa pun selamat merancang perjalanan raya anda. Hati-hati di jalan raya. Banyak berselawat dan bersabar ketika memandu. Biar lambat, asal selamat. Ikuti semua peraturan jalan raya ya. Selamat Hari Raya. ^___^

3 comments

July 24, 2014 at 10:38 PM

hihi...betul2...esok mesti jem teruk..sis duk mana? saya di bentong juge :)

July 24, 2014 at 10:49 PM

minta izin share ye sis,jadual ni...tq^^

July 25, 2014 at 12:23 AM

aah,tula^^ sy di benus sis..:)raya nanti jemput ke rumah jugeeee...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome