13 July 2014

Buffet Ramadhan Casa Ombak

Assalamualaikum...

Buffet Ramadhan Casa Ombak - Bila puasa saja, mesti teringat makanan. Bila ingat makanan ingat buffet, bila ingat buffet teringat dekat Buffet Ramadhan Casa Ombak. Wah, bila sebut saja buffet. Mesti berpinar-pinar mata dan perut buat muzik lagu dongdang sayang, sebab terbayangkan punyalah banyak pilihan makanan yang boleh kita dapatkan, dan pastinya dengan harga yang berbaloi-baloi.

Sekali sekala dalam bulan ramdhan ini, nak juga kita merasa "makan besar" dengan seisi keluarga kan. Baru ada feel ramadhan itu. Bukan sahaja keluarga, ajak semua saudara mara mahupun sahabat handai anda untuk merasai keistimewaan Buffet Ramadhan Casa Ombak oleh Ombak Creative ini.

Siapa Ombak Creative?

Ombak Creative ini merupakan sebuah syarikat event dibawah pengurusan Casa Ombak Sdn Bhd. Ombak Creative ini telah menjalankan pengurusan event lebih dari 10 tahun. Wow!! Lama itu kan. Team mereka juga berpengalaman dalam menguruskan catering, majlis perkahwinan, majlis koperat mahupun persendirian. Pemiliknya pula adalah anak bumiputera. Kembang hidung I dengar. Ehh..ehh..kenapa? Tumpang bangga. hehe. Ombak Creative juga mengadakan Promosi Buffet Ramadhan Casa Ombak.

Mari sini, saya cerita sikit tentang Buffet Ramadhan Casa Ombak.


Buffet Ramadhan Ala Taman dan Santai


Buffet Ramadhan Casa Ombak  Buffet Ramadhan Casa Ombak

Casa Ombak memilih konsep ala taman yang terbuka di tengah-tengah bandaraya Kuala Lumpur, berjaya menghidupkan suasana selesa dan santai bersama ahli keluarga. Bila kita rasa selesa, nak makan pun rasa seronokkan. Ditambah pula dengan konsep stall buffet yang terbuka amatlah memudahkan kita untuk memilih pelbagai juadah berbuka puasa.

Buffet Selera Kampung dan Masakan Panas

"Yang mana satu pilihan kalbu..western atau masakan kampung?" Rasanya tidaklah keterlaluan jika saya katakan bahawa rakyat Malaysia lebih memilih masakan kampung untuk juadah berbuka puasa mereka.

Buffet Ramadhan Casa Ombak  Buffet Ramadhan Casa Ombak

Lagi-lagi bila kita duduk jauh di perantauan, pastinya merindui masakan ibu mahupun nenek kita yang berada nun jauh di kampung sana. Jadi ambil lah kesempatan ini, untuk mencuba Buffet Ramdhan yang ber"style" kan selera kampung yang hanya terdapat di Casa Ombak.

Buffet Ramadhan Casa Ombak

Dengan nasi kerabunya, sambal belancannya..memang betul-betul membuka selera tekak kita. Pilih saja, masakan dari pantai timur kah, selatan kah, utara kah? Semuanya ada. Khas untuk anda, tersedia juga instant cook stall corner. Jadi dapatlah kita merasa masakan panas-panas. Eh..memang semua masakan di Casa Ombak ini panas-panas tau. Menarik sungguh kan.

Kemudahan Tempat Solat

Selepas berbuka pastinya kita perlu menunaikan kewajiban kita iaitu menunaikan solat. Tak usah khuatir, tempat solat untuk muslimin dan muslimat juga turut disediakan.

Harga Buffet Ramadhan yang berpatutan

Makanan sedap, tempat selesa, ibadah diutama, harga berbaloi! Itu yang penting. Banyak blogger yang buat review mengenai Buffet Ramadhan Casa Ombak ini. Rata-ratanya memang berpuas hati dengan pilihan juadah yang disediakan. Katanya, ianya setanding dengan harga yang ditawarkan. Berapa harganya?


Harga Buffet Ramadhan yang berpatutan

Harga Buffet Ramadhan Casa Ombak

Dewasa : RM 55.00nett
Kanak-kanak : RM 27.00nett ( 5-12 tahun )
*Tempahan boleh dibuat untuk individu, group dan family atau syarikat.

Haa..berbaloi kan. Jadi kepada anda yang dah tak sabar nak merasai kenikmatan berbuffet di Casa Ombak. Anda bolehlah membuat tempahan sekarang. Tempahan boleh dibuat melalui:

Call/Whatsapp : Akma Omar 013 2680001
Tel : 03 21818750
Call/Whatsapp : 013 624 1417
Call/Whatsapp : 012 662 1062
Facebook page : Ombak Creative
Website: www.OmbakCreatives.com

Peta Lokasi Casa Ombak

Peta Lokasi Casa Ombak

Tempatnya di bandaraya Kuala Lumpur, tetapi suasananya amat mendamaikan. Menepati konsepnya yang santai dan selesa. Ala garden gitu. Terasa makan dekat kenduri kahwin tau. Apa lagi, jangan lupa serbu. Nanti kempunan pula. hehe. Selamat berpuasa, ingat Buffet ingat Casa Ombak ya.

Contest Duit Raya Casa Ombak ini dianjurkan oleh AkmaOmar.com, ditaja oleh Pengurus Perkahwinan Ombak Creative, Lelaki Kacak, Roti Boom Asli, Custom Tshirt, Denaihati.com, Inspired Magazine, Profhariz.com, KitePunye.com, Zoncinta.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Exam PTD

8 comments

July 13, 2014 at 8:59 PM

Salam Ramadhan buat aini. Buffet Ramadhan adalah terbaik... Semoga berjaya...

July 14, 2014 at 10:41 AM

bestnya tempat dia. nak pergi takde geng. and jauh. hehe

rindu awak juga ^_^

July 20, 2014 at 6:29 PM

Ramai yang join contest Buffet Ramadhan Casa Ombak . Good luck ya..

July 21, 2014 at 8:22 AM

Assalam sis...terima kasih join & akak doakan semoga berjaya..salam kenal dari akak ya

July 22, 2014 at 4:07 PM

@kamil salleh Salam ramadhan juga. Betul, memang terbaik. Terima kasih ya kerana sudi singgah dan semoga berjaya juga. ^__^

July 22, 2014 at 4:10 PM

@^^eKaTiKaH^^ Hehe..tak apa lain kali kita pergi sama-sama ya. InsyaAllah..rindu juga. Nak duit raya..hehehe.

July 22, 2014 at 4:11 PM

@RDZ Z A'ah memang meriah. Semoga berjaya juga ya. ^__^

July 22, 2014 at 4:15 PM

@Akma Omar Waalaikummusalam..sama-sama kak dan terima kasih juga buat kak akma sebab sudi singgah. InsyaAllah..amin.hehe. Salam kenal juga. ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome