27 July 2014

Salam Aidilfitri 2014

Assalamualaikum...

Di kesempatan ini saya nak ucapkan Selamat Hari Raya (Aidilfitri). Maaf dihulur untuk semua pembaca mahupun rakan-rakan blog saya. Mohon maaf ya jika ada keterlanjuran kata dalam setiap penulisan saya. Pada rakan-rakan blog juga, mohon maaf kalau ada kesilapan tutur kata saya ketika saya komen mengomen di blog anda ya. Saya manusia biasa yang terlalu banyak kekhilafan. Sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu datang dari diri saya sendiri.

Salam Aidilfitri 2014


Terimalah pantun express dari saya ini, hehe :


Kuih bangkit atas almari,
Enak dimakan di pagi hari,
Inginku susun sepuluh jari,
Salah dan silap harap dimaafi.


Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin. ^___^




2 comments

July 27, 2014 at 10:32 PM

Selamat hari raya maaf zahir dan batin . ;)

July 27, 2014 at 10:49 PM

@Bahrain Ramlan Selamat Hari Raya juga. Maaf zahir dan batin. ^___^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome