03 October 2012

Blogger: Blog Not Found?

Assalamualaikum..

Tengah-tengah pagi yang buta tadi, saya nak check blog saya. Tiba-tiba keluar blog not found.

Terkejut ayam, itik, lembu, kambing dekat dalam reban. Berlaga itik ayam..Nak roboh reban, dahlah guna kayu je..Entah..bila masa aku delete? Terkezut lah kan..

Oppa Gangnam Style 


Lepas itu, dia suruh verify account sebab dia kata  account saya were detected akibat akitiviti yang lebih hot daripada biasa?

Apa aktiviti yang gua buat dekat sini selain berbelog..tak ada pun pergi spam shoutbox orang dengan SAYS, churp-churp..jauh sekali nak pergi spam kotak komen dengan verifying code.

Haa,,,kau hack orang kot?

Tak ada kerjalah nak hack account blog. Baik hack Ourbank ke..Cucuk tanam bank ke, tak apa lah juga.


Dia suruh masukkan no tel..tak nak, nak tak nak saya masukkan je lah.


Ish..code lagi..juling dah masukkan verify code ini.


Lepas tu saya masukkan code dia, fuhh..nasib baik boleh di selamatkan. Kalau tidak nak menangis aku..mana tak nya saya bakal kehilangan pingat-pingat emas olimpik kesayangan saya..Tahukah anda, anda begitu istimewa buat saya? 

Tak tahu?
Tanyalah Ustaz..

Siapa pernah jadi macam ini? Ke aku seorang je yang kena macam ini.
Kenapa boleh jadi macam ini ye? Gua tak buat tak buat apa-apa pun. Sedih kena tuduh macam tu sekali.


Okay lah, touching gua..bye-bye..wassalam.



p/s I: orang cakap sekarang, Blogger sedang dalam proses mendelete blog secara random. Lebih-lebih lagi yang tak active, selalu spamming atau hacking.. Ye ke?

p/s II: Jangan spam saya dengan link-link iklan, SAYS, Churp-churp..dan sebagainya kerana ia nya amat menjengkelkan mata-mata, kuku dan kaki ayam dan itik-itik saya.

3 comments

October 3, 2012 at 12:41 PM

sy tak reti nak spam orang. tapi selalu pulak dapat spam dari orang kat email. mostly mcm negro punya spam..seraaaam cheq

October 3, 2012 at 12:50 PM

@comeliness_zaty

hehe..nama pun comeliness zaty..tu lah cik akak kita comel sangat. Tak apa nanti kita tolong spam negro tu balik ye. :)

October 4, 2012 at 1:35 AM

Saya pun ada terbaca yang Google sekarang tengah giat nak mendelete blog yang tak aktif dan selalau spamming ^_^ Harap2 kejadian nie tak berulang lagi kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome