13 October 2012

Pingat Emas Olimpik yang ke 666

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.


Hari ini saya nak buat announcement bahawasanya saya telah mengumpul pingat-pingat emas  sebanyak 666. Cantikkan no tu..


Kau atlet ke dapat pingat-pingat bagai?

Ehhh, semestinya tidak, hehehe..jangan marah ye, saja kasi hot entry ini..eh eh eh, hot ke? Tak pun...

Pingat Emas saya itu adalah followers saya. Jadikan kerana follower saya telah mencapai 666 maka saya nak buat entry penghargaan kepada follower yang bertuah itu...Sebab 666 nombor nya sangat cantik..Pasal no tu je ke?

Terima Kasih semua pingat emas olimpik saya.


A'ah..Jadi follower saya yang bertuah itu adalah....main gendang sikit, main kompang sikit...hehe. Dan orangnya adalah adik Fatin Jieha. Terima kasih adik sebab sudi follow dan join segmen blog akak yang cabok ini.


Blog adik ni ringkas je, dan di beri nama My Online Diaries. Blognya yang ringkas, mula-mula ada masuk terus dengar lagu Megan Nicole, Beautiful. Jadi kalau masuk je blog fatin terus jadi beautiful macam pemilik blog dan lagu ni..hehehe..Perasan..Hahaha..Jadi marilah kita pergi jenguk adik ni ye. http://cyntaaabadies7296.blogspot.com/

Sekali lagi terima kasih kepada adik kerana sudi menjadi follower yang ke 666. Terima kasih juga kepada semua followers saya yang lain. Tanpa pingat emas saya itu, tak mungkin saya terus ada dekat sini..terima kasih kerana sudi singgah di teratak buruk saya ini..eceh eceh..bajet macam retis ler tu..

Okay, terima kasih ye semua. Jom kita jalan-jalan ke blog Fatin.

Bye-bye. Wassalammualaikum. Happy Blogging. ^___^





3 comments

October 13, 2012 at 11:51 AM

Ala terharunya akak buat entry pasal blog adik. Thanks akak :D jyeahh i'm the 666. Heeee

October 13, 2012 at 11:47 PM

cntek number tu 666 hehehe dah maca 6 jahanam lak hehehehe

October 17, 2012 at 8:46 PM

Tahniah Sis ^_^
Wilma yakin tak lama lagi followers Sis mesti sampai 1,000 orang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome