28 October 2012

Review Blog : Follower yang ke 777


Assalamualaikum.

Kali ini nak review blog untuk follower saya yang ke 777. Nak ucapkan lah terima kasih kerana sudi menjenguk, menyinggah dan menjadi follower saya..hehe..terima kasih banyak-banyak. Terima kasih pada semua yang sudi menfollow. Saya sayang sama kamu bah. 



Follower saya yang ke 777 ini adalah adik Nasuha Arina, yang berasal dari Johor dan berumur 17 tahun kan, maknanya adik Nasuha ni SPM tahun ni. Waaa..buat yang terbaik dalam yang terbaik ye. Semoga dipermudahkan menjawab semua soalan yang bakal adik tempuhi seminggu lagi. 

Pada masa yang sama akak nak ucapkan terima kasih sebab sudi follow blog akak yang tak seberapa ni. Tanpamu siapalah daku..eheheh..




Yang saya bold kan dengan warna hijau tu, itulah dia adik Nasuha. Blog adik ni simple je dengan trademark "Takala Aku Berinspirasi", dan blog adik Nasuha berkisarkan tentang kehidupannya di sekolah, dan macam-macam lagi. Lebih kepada blog peribadi...dan ada lagu yang boleh dijadikan sebagai hawa telinga, lagu Ayushita tu..Tuhan Berikan Aku Cinta..

Blog adik ni berlatar belakangkan warna pink, bunga-bunga gitu. Memang simple tapi cantik. Blog yang ringgan, tak banyak widget, kalau nak follow pun senang sebab ada button google connect..kihkih.

Oleh itu, marilah kita bersama-sama mengeratkan hubungan silaturrahim dengan melawat blog adik Nasuha ni. Boleh tambah kenalan baru ramai-ramai kan. Jom jenguk http://cikarinasukataip.blogspot.com/.



p/s : Malam ni nak habiskan edit blog customer..sorry ye dear..termalas pula minggu ni..eheh.. T___T

5 comments

Anonymous
October 28, 2012 at 8:53 PM

hai nasuha ^_^ hahaha.... <3 saye din~

hi aini :)

October 28, 2012 at 8:59 PM

@D i nhahaha..Hai din..nice to meet you. Y__T

October 29, 2012 at 2:12 PM

Wah...Bestnya kena review...Aini memang rajin review blog kan ^_^

October 30, 2012 at 11:13 PM

follower dah banyak!!!! meh curik sikit!! hikhikhikhi. * larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

November 9, 2012 at 8:00 AM

ukk ! 1st time ni ,, wah ! terharunya * =D suka-suka! terima kasih bnyk akak ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome