29 October 2012

Selamat Hari Jadi Sahabat.


Assalamualaikum..

Selamat Hari Jadi kepada rakan blogger saya, cik didiey. Walaupun dah lambat tetap nak ucap juga. Cik didiey yang comel, sambut ulangtahun kelahirannya pada 23/10/2012. Selamat Hari Jadi, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat.


Ini untuk cik didiey..hehe..maaf, tak cantik pun, nak buat orang pakai tudung tapi tak pandai sangat. Takut buruk pula. Saya bagi cupcake je, itu je yang mampu.huhu. ^__^

4/10/2012 pula hari jadi sahabat baik saya waktu sekolah-sekolah dulu..Sampai sekarang pun dia tetap yang terbaik..Nurul Aini binti Zahid. Nama dia sebiji sedibik macam saya, yang beza nama ayahnya sahaja. Aini, selamat hari lahir juga. Sayang awak, rindu nak jumpa awak..dah lama tak jumpa..Belajar dekat terengganu elok-elok ye.

Hari ini 29/10/2012, hari jadi sahabat baik saya, peneman saya buat assignment, classmate saya, dan semua yang baik semua awak..hehe..Nurul Jamilah binti Mohd Zainol. Selamat Hari Jadi sayangku..hehe..Saya doakan awak panjang umur dan dimurahkan rezeki. Moga berjaya capai cita-cita awak, awak kata awak nak jadi lebih mature kan..Hehe, awak dah cukup mature, walaupun awak kecik milah.



p/s : Siapa lagi ye yang sambut hari jadi bulan 10 ni??

6 comments

October 29, 2012 at 10:57 PM

Happy birthday. May Allah bless.

Em, abang Hanna pun bulan 10 jugak tapi awal bulan la...hehe

October 29, 2012 at 11:51 PM

hehe selamat hari jadi kepada mereka yang berkenaan...doodle ni paling terbaik...comel banget

October 30, 2012 at 12:07 AM

ya Allah..terharunya dgn keikhlasan sahabat2 blogger didiey..speechless! terima kasih sgt :)

nnt didiey letak doodle chumel tu kat sidebar ye.. amin utk semua doa2 Aini tu ^_^

October 30, 2012 at 9:55 AM

blog awak comel, kite sukee~ =)
tapi birthday kte bulan 3. hehe.

feel free to visit my blog.
komen entry ni..
http://natasya-pink.blogspot.com/2012/10/ciri-ciri-lelaki-yang-suka-kahwin-lebih.html

Anonymous
October 30, 2012 at 10:55 AM

hari jadi din bulan 6 tapi din nak sambut bulan 10 leh dak? haha hepy bfday :D

Anonymous
October 30, 2012 at 1:21 PM

Ada entri khas untuk kawan. Selamat hari lahir. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome