09 October 2012

Senarai Peserta GA Syoknya Raya by Nurul Aini

Assalamualaikum..

Ini adalah senarai nama peserta GA saya. Sila check link anda. Kalau tak ada dalam senarai, sila beritahu saya, dan di ingatkan sila like dan follow semua sponsor, sebab mereka yang baik hati nak beri anda semua hadiah. ye ye ye.. ^__^ dan saya ingin memohon maaf kerana banyak kali menukarkan tarikh tamat GA kerana kekangan masa saya untuk menguruskan GA ini. Walaupun raya dah lama berlalu tapi GA ini tetap di teruskan.

Sekarang dah bebas..final dah habis, cuti sem dah bermula.. Dan dan yang terakhir, peserta yang tak ikut syarat, penyertaan anda di batalkan.


Saya akan check semula semua peserta yang join wajib follow dan like sponsor. Kalau link anda tidak ada nanti bermakna anda tidak follow semua syarat. Tolong ye, follow dan like sponsor.


Sesiapa berminat nak join, sila klik link ini ye



1 comment

October 16, 2012 at 9:42 PM

Hope menang leww,heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome