24 October 2012

GA Syoknya Raya Tamat. (25/10/2012)


Assalamualaikum.

Disebabkan GA tak dapat sambutan yang menggalakkan maka saya akan tamatkan GA lebih awal. GA ini telah berlangsung selama beberapa bulan namun tidak terlalu mendapat sambutan, cuma ada beberapa peserta sahaja yang sudi join. Terima kasih banyak-banyak. Bukan salah orang lain, salah saya juga yang tidak ada promosi hebat. Maafkan saya juga kerana terpaksa melewat-lewatkan tarikh tamat GA ini. GA ini akan ditamatkan pada 25/10/2012 tepat jam 12 malam nanti. Jadi siapa nak join, boleh join untuk kali yang terakhir sebelum pukul 12 malam.

Hal ini kerana, saya sibuk dengan assignment, projek-projek dan final project dan sebagainya dan tidak banyak masa nak promosikan GA saya ini. Mungkin juga GA saya terlalu sukar untuk peserta sertai. Banyak sangat sponsor nak kena like dan follow. Maaf sangat-sangat sebab itu adalah perkara wajib untuk dapatkan hadiah dan bantuan daripada sponsor. hehe, saya faham, sebab kalau saya join segmen atau GA pun susah juga kalau nak like dan follow sponsor ramai-ramai..

Jadi saya memohon maaf atas kelewatan ini.

Tetapi seperti yang saya maklumkan di entry GA, jika penyertaan kurang atau tak cukup daripada 50 orang maka saya akan batalkan GA ini kan. Setelah berfikir panjang, penat peserta-peserta buat entry GA, tapi GA saya batal, macam kejam je saya. Jadi disebabkan hal itu. Saya akan teruskan GA ini dan akan mencari pemenangnya.

Pemenangnya akan saya umumkan beberapa hari lagi. Harap bersabar ye.


Hadiah dan Senarai Sponsor.
Pembahagian Hadiah.
Senarai Peserta.

Siapa yang ikut semua syarat, maaf ye..penyertaan anda tidak di ambil kira.


p/s : Tak ada pemenang untuk top referral sebab tak ada pengunjung unik. T___T

8 comments

October 24, 2012 at 3:44 PM

Sori dear...
Wilma tak perasan GA nie...
Wilma join ya...
Sempat lagi kan ^_^

October 24, 2012 at 3:49 PM

@Dunia Wilma

Hehe..tak apa..jemputlah join ye. ^__^

Anonymous
October 24, 2012 at 3:57 PM

tak sedar pulak ada GA hehe

October 24, 2012 at 4:02 PM

@D i n

Sampai hati tak sedar..sobsobs..hehe..Dah lamalah din..

October 24, 2012 at 4:25 PM

hope sangat fiqah berpeluang menang..anyway sebelum nie fiqah ada juga promote GA ini ingat nak jadi top referral tapi stop atas sebab-sebab tertentu..minta maaf sangat-sangat.. >.< lain kali GA kamu akan datang fiqah promote habis-habisan..hehe.. (:

October 24, 2012 at 4:33 PM

Wilma dah join tau :-)

http://duniawilma.com/2012/10/giveaway-syoknya-raya-by-nurul-aini/

P/S: Ada beberapa sponsor Wilma tak dapat like...Tak boleh masuk...Sorry dear...Dah cuba beberapa kali, still tak dapat...

October 27, 2012 at 8:59 PM

uittt harapppp sangat saya ler pemenang pertama tuh! huhuhuhu :P

October 27, 2012 at 9:01 PM

@Sue PeLikhehehe..mengada cik sue..Nak ke?kihkih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome