14 October 2012

Kepada semua Peserta Segmen: Follow Sampai Pening

Assalamualaikum semua..




Untuk makluman link segmen telah ditukar, oleh itu mohon kerjasama semua peserta menukar link di bahagian entry anda, dan saya ingin memohon maaf kerana menyusahkan anda. Hal ini disebabkan masalah teknikal. Entry segmen hilang dan saya terpaksa updatenya semula. Mohon maaf atas kesilapan saya. Terima kasih.



Ini adalah link baru untuk segmen: follow sampai pening:

http://flowerbucket92.blogspot.com/2012/10/segmen-follow-sampai-pening.html

5 comments

October 14, 2012 at 9:55 AM

memang dah follow blog aini
tp belom pening lagi

October 14, 2012 at 5:52 PM

kiter dh tukar link dh.:P eh, link per?? cm ner nk tukar??? huhuhu. tipu jer. apa aku merepek neh! huhuhu sila cek~ kita dah tukar link dah :)

October 15, 2012 at 10:39 AM

Ok dah tukar link dah.:) Kalau leh next time, bw n komen sume peserta supaya dorang alert pertukaran ni. http://www.aimisyahirah.com/2012/10/segmen-follow-sampai-pening.html

October 15, 2012 at 12:10 PM

@Aimi Syahirah

Maaf, saya dah maklumkan beberapa pesrta di ruang komen mereka. Tapi tak sempat komen pada semua peserta lagi. Maafkan saya.

October 17, 2012 at 8:50 PM

Takpa Sis...
Kesilapan teknikal jugak kan...
Anyway, Wilma dah updatekan link baru tu kat blog Wilma...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome