11 October 2012

Segmen: Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?


Assalamualaikum, dan selamat malam semua.





Kali ini nak join segmen ini pula. Memang nak join segmen ini dan kebetulan pula saya di tag oleh pengarang hati dan jantung saya, maka saya pun joinlah segmen ini. 

Yang menarik ada hadiah hebat yang bakal di menangi oleh peserta, nak tahu apa dia? Haa..jom lah join. Serius tak menyesal. Sila klik banner ye kalau nak join segmen ini. Banner segmen ini pun smart sangat-sangat. Sekali pandang terus jatuh cinta, eh eh eh eh..betul lah smart gila kot banner tu. Brutal tak gua.Ah merapu..

Saya tag :




Jemput join ye.




Cepat sebelum terlambat.

6 comments

Anonymous
October 11, 2012 at 10:52 PM

slmt bersegmen awk^^

October 11, 2012 at 11:45 PM

owh!! senyap2 ada pengarang jantung bagaikan? huhu bukan nak citer kat kita. sapa?? bila?? bagaimana??*eh, gila penyibuk hehehe

October 12, 2012 at 12:10 AM

@Sue PeLik

ala cik sue..sebenar kalau cik sue nak tahu cik sue dah lama jadi buah jantung saya..jantung pisang saya..ala bucuk2. Itu Cik Wilma lah cik sue...hehe..bila? baru je? bagaimana? tadi jalan-jalan jumpa..hehe.

October 12, 2012 at 9:42 AM

Assalamualaikum....Terima kasih atas kunjungan dan penyertaan dalam segmen MYideakini ye...untuk melayakkan hadiah penghargaan dari MYideakini, pastikan penama yang telah di tag tu follow blog MYideakini...itu syarat & terma dr MYideakini...TQ

Tunggu hadiah cabutan bertuahnya nanti ye :-)

Ajak reramai folowers yang ada tu no... :-)

October 12, 2012 at 10:02 AM

Thanks Nurul Aini...
Coz sudi join segmen nie...
BFF forever k ^_^

October 12, 2012 at 3:25 PM

tag saya ke?thanks!jap g nak pi srbu segmen ni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by ! AINI ZAKARIA © 2014| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome